مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
3 دانشگاه برتر گروه بیزینس در یونان

3 دانشگاه برتر گروه بیزینس در یونان

یونان با داشتن آثار باستانی فراوان و مجسمه‌های باشکوه دوران هلنیستی Hellenistic، برای کسانی که به تاریخ، فرهنگ و اسطوره‌شناسی علاقه‌مند اند، مثل بهشت است. افسوس که دوران باشکوه خدایان مدت هاست گذشته است، اما یونان از آن زمان به کشوری مدرن با فرهنگی متمایز تبدیل شده است. به عنوان وطن برخی از باهوش ترین فیلسوفان در کل جهان، عجیب نیست که آموزش یونان از کیفیت بالایی برخوردار باشد. یونان در کنار میراث فرهنگی غنی و جزایر زیبای خود، مکانی عالی برای مطالعه و گسترش افق های فردی است. نیازی به درخواست از بقیه افراد برای توصیه و مشورت نیست، زیرا یونان دارای بهترین دانشکده های تجارت و کسب و کار است.

بهترین مدارس کسب و کار در یونان

بهترین مدارس کسب و کار در یونان - دانشگاه اقتصاد و تجارت آتن (AUEB)

مدارک ارائه شده: لیسانس، فوق لیسانس، MBA و دکتری Ph.D .

زبان دوره تحصیل : لیسانس (یونانی)، کارشناسی ارشد (انگلیسی، یونانی، انگلیسی و یونانی)، MBA (انگلیسی، یونانی)، Ph.D. (انگلیسی، یونانی)

بهترین دانشگاه بازرگانی در یونان دانشکده اقتصاد و تجارت آتن (AUEB) است. چیزی که این دانشکده را از سایر دانشکده های بازرگانی متمایز می کند این است که این دانشکده زیر نظر خود دانشگاه نیست. در عوض، یک دانشگاه کامل است که خود را وقف مطالعه و تحقیق در زمینه اقتصاد و تجارت کرده است.

دانشکده اقتصاد و تجارت آتن AUEB با هدف انتشار دانش، مرکز آموزش و یادگیری مادام العمر را تأسیس کرد. از طریق این مرکز، افرادی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند، می توانند دوره های آموزشی را به صورت حضوری و آنلاین بگذرانند. همچنین این دانشکده یک دوره تربیت معلم را راه اندازی کرده است تا به آموزش معلمان واجد شرایطی کمک کند که بتوانند موضوعاتی را در زمینه تجارت و اقتصاد تدریس کنند.

کیفیت دوره ها، آموزش و تحقیقات این دانشکده در رتبه بندی بهترین موسسه برای تحصیل در زمینه تجارت و اقتصاد توسط QS و Eduniversal  اثبات شده است. دانشکده اقتصاد و تجارت آتن AUEB که معمولاً به عنوان یک دانشگاه پیشرو در زمینه تجارت و اقتصاد شناخته می شود، همچنان به ارائه برتری و پیشرفت خود ادامه می دهد.


بهترین مدارس کسب و کار در یونان - دانشکده اقتصاد در دانشگاه ارسطو تسالونیکی Aristotle of Thessaloniki (AUTH)

مدارک ارائه شده: لیسانس، فوق لیسانس، MBA، و دکتری Ph.D.

زبان دوره تحصیل: یونانی، انگلیسی

دانشکده بعدی یکی از بهترین دانشکده های تجاری در یونان، دانشکده اقتصاد در دانشگاه ارسطو تسالونیکی (AUTH) است که زیر نظر دانشکده علوم اقتصادی و سیاسی که در سال 1925 تأسیس شد، می باشد.

برنامه های ارائه شده در این دانشکده که توسط باهوش ترین ذهن ها در زمینه اقتصاد ایجاد شده اند، دانشجویان را به مهارت ها و دانش مورد نیاز در زمینه های تخصصی خاص مجهز می کند. توسعه مهارت های رهبری برای این دانشکده بسیار مهم است و تلاش می کند دانشجویان خود را به رهبران آینده با آموزش با کیفیت بالا تبدیل کند.

به عنوان دانشکده ای در بزرگترین دانشگاه بالکان Balkans، هر ساله دانشجویان خارجی زیادی را جذب کرده و دانشجویان آن نیز فرصت های زیادی برای تحصیل در خارج از کشور دارند. با ارائه تعداد زیادی فارغ التحصیل ماهر که به رهبران موفق در تجارت تبدیل شدند، تخصص این دانشکده در این زمینه قابل تردید نیست و به پرورش نسل بعدی افراد با استعداد ادامه خواهد داد.

بهترین مدارس کسب و کار در یونان - گروه مدیریت بازرگانی در دانشگاه پاتراس Patras

مدارک ارائه شده: لیسانس، فوق لیسانس، MBA و دکتری Ph.D.

زبان دوره تحصیل: لیسانس (یونانی و انگلیسی)، MBA (یونانی و انگلیسی، آلمانی یا فرانسوی)، دکتری Ph.D (انگلیسی، یونانی).

توصیه نهایی در این لیست، گروه مدیریت بازرگانی در دانشگاه پاتراس Patras است. با داشتن تعادل بین تحقیقات آکادمیک و کاربردهای عملی، تعجب آور نیست که چرا این بخش در میان برترین های یونان قرار دارد.

این دانشگاه به عنوان یک دانشکده تجاری برتر در یونان، برای تحقیقات ارزش قائل بوده و در جهت تولید بهترین آنها تلاش می کند. همه کارکنان به طور منظم تحقیقات انجام می دهند و به طور مداوم در مجلات معتبر بین المللی همکاری می کنند.

تحقیقات عالی سنگ بنای برنامه های درخشان این بخش است و با مشارکت دادن خود در بسیاری از برنامه های تحقیقاتی که در سطح ملی و بین المللی پشتیبانی می شوند، تحقیقات در این زمینه را ترویج می دهد.

این دانشکده توانایی فارغ التحصیلان خود را در دانش و عمل به کار می گیرد، همچنین دانشجویان خود را با دانش و مهارت هایی برای موفقیت در دنیای واقعی مجهز می کند. همچنین با ACCA (انجمن حسابداران خبره)، که به دانشجویان اجازه می‌دهد گواهینامه حسابداری دریافت کنند تا فرصت و قابلیت استخدام شدن خود را افزایش دهند، قرارداد دارد. با چنین ویژگی ها و روحیه عالی، دپارتمان مدیریت بازرگانی در دانشگاه پاتراس Patras مطمئنا یک انتخاب عالی از نظر دانشکده های بازرگانی است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه تحصیل و ویزا یونان
اجازه تحصیل و ویزا یونان

شرایط ویزای تحصیلی یونان بیشتر برای دانشجویان بین المللی غیر اروپایی اعمال می شود. اگر شهروند اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا یا سوئیس نباشید، برای تحصیل در یونان به گرفتن ویزای دانشجویی نیاز دارید. ناگفته نماند که باز هم باید از معتبر بودن پاسپورت خود ...

بیشتر بخوانید
زبان و فرهنگ یونان
زبان و فرهنگ یونان

اکثر دانشگاه‌های یونان و انواع مؤسسات غیرانتفاعی با هدف ترویج ارزش‌های زبان یونانی، دوره‌های ابتدایی و تحصیلات عالی را به زبان یونانی به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند. ...

بیشتر بخوانید
راهنمای تحصیل دانشجویان بین المللی در یونان
راهنمای تحصیل دانشجویان بین المللی در یونان

تحصیل در یونان در مقایسه با سایر مقاصد معروف اروپایی، انتخابی کاملاً مقرون به صرفه برای دانشجویان است. وزارت آموزش و امور مذهبی یونان با معرفی یونان به عنوان یک مقصد دانشگاهی جهانی تلاش کرده است تا موسسات خصوصی و دولتی این کشور را بین المللی کند. این اتفاق ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: