مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
رشته فارماکولوژی در کره جنوبی

رشته فارماکولوژی در کره جنوبی

با وجود مدرن شدن و بین‌المللی‌سازی سریع، کره‌جنوبی همچنان به آداب و رسوم سنتی خود اهمیت می‌دهد. بسیاری از این آداب و رسوم، پایه و اساس جشنواره‌ها و جشن‌هایی است که ارزش دارد در طول اقامت خود در این کشور از آن‌ها بازدید کنید. آداب و رسوم معاشرت در کره‌جنوبی مهم است و احترام به سن و سال در فرهنگ این کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. این موضوع در سر و کله زدن با اساتید، سرپرستان یا حتی دانشجویان در دانشگاه برای‌تان مهم خواهد بود. جز زمانی‌که خلاف آن ذکر شده باشد، باید با استفاده از عنوان اعطاء شده توسط رتبه‌ی دانشگاهی، افراد را مورد خطاب قرار دهید و از استفاده از نام‌های کوچک خودداری کنید. دست دادن، کاری خوب است و سنتی شناخته شده بین مردان محسوب می‌شود. زنان غالباً با تکان دادن سر سلام می‌دهند، اما غیرکُره‌ای‌ها ممکن است با مردان کُره‌ای دست بدهند. شما باید به حریم شخصی افراد توجه داشته باشید و از تماس فیزیکی ناخواسته خارج از تعامل با دوستان و خانواده‌ی خود خودداری کنید. اگر به‌دنبال جلب توجه دیگران از راه دور هستید، این کار را با اشاره به کف دست خود انجام دهید و از اشاره کردن به طرف مقابل خود با انگشت اشاره خودداری کنید.

شرایط تحصیل فارماکولوژی در کره جنوبی

رشته فارماکولوژی در کره جنوبی در یک دوره آموزشی 4 ساله ارائه می شود و دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که به دو زبان کره ای و همچنین انگلیسی در این کشور به تحصیل مشغول شوند. دانشگاه های بسیار مناسبی در کره جنوبی برای تحصیل در این رشته وجود دارد و البته جایگاه این دانشگاه ها سبب می شود تا متقاضیان تحصیل در این رشته به رزومه ای قدرتمند نیاز خواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته فارماکولوژی در کره جنوبی

کشور کره جنوبی تحصیل ارزان قیمت را در اختیار دانشجویان کره ای قرار می دهد اما هزینه تحصیل در این کشور برای تحصیل دانشجویان بین المللی نسبتا بالا است و آن ها باید شهریه خود را به طور کامل پرداخت کند. شهریه تحصیل در رشته فارماکولوژی برای دانشجویان بین المللی در هر ترم تحصیلی در حدود 4000$ تا 6000$ (دلار) است و دانشجویان خارجی شانس کمی برای دریافت بورسیه خواهند داشت تا بتوانند از این طریق هزینه تحصیل خود را کاهش دهند.

هزینه زندگی در کره جنوبی نیز تفاوت چندانی به کشورهای مطرح جهان ندارد و دانشجویان باید برای زندگی خود در این کشور در حدود 9000$ تا 12000$ (دلار) را در نظر داشته باشند تا بتوانند از این طریق هزینه یک سال زندگی خود را تامین کنند. نکته قابل توجه در رابطه با زندگی دانشجویی در کشور کره جنوبی، شرایطی است که دانشجویان در آن می توانند مشغول به کار شوند. کار دانشجویی در کشور کره جنوبی در صورتی برای دانشجویان امکان پذیر می شود که حداقل 6 ماه از دوره تحصیلی آن ها گذشته باشد. دانشجو باید درخواست اجازه کار خود را به وزارت کار این کشور ارائه دهد و در صورتی که با درخواست وی موافقت شود، قادر خواهد بود تا در این کشور کار کند و از این طریق هزینه های زندگی خود را تا حد زیادی تامین کند.


درآمد متخصصین فارماکولوژیست در کره جنوبی

دانشجویان خارجی در کشور کره جنوبی این فرصت را خواهند داشت تا پس از دریافت مدرک تحصیلی خود به منظور اشتغال در این کشور بمانند و این می تواند برای بسیاری از افراد نکته ای بسیار تاثیرگذار باشد. در کشور کره جنوبی کار به زبان انگلیسی کمتر اتفاق می افتد و افرادی که قصد ورود به این حوزه را دارند، باید زبان کره ای را بیاموزند.

شرایط کار در کره جنوبی نیز بسیار مناسب است و این را می توان به خوبی در نرخ پایین بیکاری در این کشور مشاهده کرد. میزان درآمد در کره جنوبی نیز بسیار خوب است تا جایی که شهروندان این کشور درآمدی تقریبا مشابه با برخی شهروندان اروپایی را در اختیار دارند.

هزینه تحصیل در کشور کره جنوبی همچون بسیاری از کشورهای اروپایی بالا است و البته کیفیت آموزش در این کشور نیز به همین نسبت مناسب است اما فرهنگ خاص موجود در این کشور می تواند برای بسیاری از افراد دلسرد کننده باشد. با همه این تفاسیر انتخاب کره جنوبی به عنوان مقصد تحصیلی می تواند انتخاب عاقلانه باشد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دانشجویی کره جنوبی

  • اصل گذرنامه‌ی شما با یک کپی از صفحه‌ی عکس. گذرنامه باید حداقل 6 ماه پس از ورود برنامه‌ریزی شده به کره‌جنوبی معتبر باشد.
  • اسناد ویزا از CoA دانشگاه کره‌جنوبی یا تائیدیه‌ی صدور ویزا (باید بخش 2 و 3.5 را پُر کنید).
  • پرداخت هزینه‌ی درخواست ویزا
  • در دوران شیوع بیماری کرونا، شما باید یک فُرم گزارش وضعیت سلامت و یک فرم رضایت از قرنطینه را پُر کرده و یک آزمایش کووید را (قبل از ورود به کره‌جنوبی) انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد، با سفارت کره‌جنوبی در کشور خود تماس بگیرید.
  • 1 عکس گذرنامه (برای دانشجویان دارای تائیدیه‌ی صدور ویزا، این عکس نیاز نیست)
  • یک فُرم پُرشده‌ی درخواست ویزا (برای نسخه‌ی به‌روز شده، به وب‌سایت سفارتخانه‌های کره‌جنوبی مراجعه کنید).

برخی از سفارتخانه‌ها ممکن است همچنین مدارکی دال بر داشتن منابع مالی و دیپلم دبیرستان را از شما طلب کنند. بنابراین، همیشه به سفارت یا کنسولگری کره‌جنوبی مراجعه کنید. در صورت شرکت در برنامه‌ی تبادل دانشجو، ممکن است به مدارک بیشتری نیاز باشد.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بورسیه دانشگاه KAIST کره جنوبی 2022
بورسیه دانشگاه KAIST کره جنوبی 2022

در حال حاضر طرح های بورسیه تحصیلی بسیار مشهور دانشگاه KAIST کره جنوبی برای سال 2022 آغاز شده اند. دانشگاه KAIST حدود 300 بورسیه تحصیلی برای دوره های کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد. این بورسیه تحصیلی کره جنوبی تمامی هزینه ها را به طور کامل پوشش می دهد. ...

بیشتر بخوانید
برترین دانشگاه های کره جنوبی 2022
برترین دانشگاه های کره جنوبی 2022

کره‌جنوبی به‌عنوان یکی از چهار اقتصاد بزرگ آسیایی شناخته می‌شود و اقتصاد آن مبتنی بر رشد سریع در بخش‌های آموزش، تکنولوژی و گردشگری است. امروزه تعداد بیشتر و بیشتری از دانشجویان تحصیل در کره‌جنوبی را انتخاب می‌کنند و این کشور اخیراً افزایش چشمگیری در ثبت‌نا ...

بیشتر بخوانید
فرآیند پذیرش کره جنوبی
فرآیند پذیرش کره جنوبی

برای کشوری با چنین شهرت بین‌المللی بالا در حوزه‌ی آموزش عالی، عجیب است که کره‌جنوبی پورتال درخواست ملی ندارد و به‌جای آن، درخواست‌ها توسط خود مدارس اداره می‌شود. اکثر درخواست‌‌ها آنلاین ارسال می‌شود، اما بسیاری از مدارس درخواست‌ها را از طریق پُست نیز می‌پذ ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: