مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
رشته خلبانی در کره جنوبی

رشته خلبانی در کره جنوبی


اطلاعات عمومی در مورد مسائل آکادمیک در کره جنوبی

سرفصلاطلاعات تکمیلی
ثبت‌نام دوره‌هاهر سال، دانشجویان باید در دوره‌های مورد نظر خود ثبت‌نام کنند.
ارزیابی دورهدر پایان یک ترم تحصیلی، دانشجویان برای دوره‌های ثبت‌نام‌شده‌ی خود مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
ترم‌های فصلی (مدرسه‌ی تابستانی/زمستانی)در طول تعطیلات، دانشجویان می‌توانند دوره‌های زمستانی یا تابستانی خود را به‌مدت یک ماه گذرانده یا در دوره‌هایی شرکت کنند که نمره‌ی قبولی دریافت نکرده‌اند.
مرخصی تحصیلیپس از اخذ مجوز مرخصی از موسسه‌ی آموزشی خود، دانشجو باید 15 روز پس از تائید مجوزش، کره‌جنوبی را ترک کند.
ثبت‌نام مجددبرای شروع مجدد تحصیلات خود پس از دوره‌ی مرخصی، دانشجو باید برای ثبت‌نام مجدد اقدام کند.
هشدار تحصیلیوقتی دانشجو حداقل شرایط تحصیلی لازم را ندارد، هشدار تحصیلی دریافت می‌کند. صلاحیت تحصیلی معمولاً معدل کل بین 1.5 تا 2.0 از 4.5 است، اما بسته به مقررات خاص هر مدرسه، این معدل می‌تواند متفاوت باشد. وقتی سه اخطار داده شد، دانشجو از مدرسه اخراج می‌شود که می‌تواند مشکلاتی در تمدید ویزا برای او ایجاد کند.
تغییر رشتهدانشجو می‌تواند با تائید مدرسه، رشته‌ی خود را تغییر دهد.
دوره‌های دارای دو مدرکدانشجو می‌تواند برای دوره‌‌های دارای دو مدرک درخواست پذیرش دهد.
اگر او تمام شرایط لازم را داشته باشد، می‌تواند دو مدرک دریافت کند.
دوره‌های انگلیسی زبانبرخی از دوره‌ها تماماً به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. اخیراً بسیاری از دانشگاه‌های کره‌جنوبی، تعداد دوره‌های خود را به زبان انگلیسی در هر ترم افزایش داده‌اند.
اخراجبه دلایل گوناگون، دانشجو ممکن است از ثبت‌نام در مدرسه حذف و کنار گذاشته شود.
انصرافدانشجو می‌تواند با ارائه‌ی مدارک مورد نیاز، از موسسه‌ی آموزشی خود انصراف دهد.

کره جنوبی یکی از جالب ترین کشورها برای تحصیل به عنوان دانشجوی بین المللی است. تحصیل در این کشور دلایل و مزایای زیادی دارد. هزینه زندگی در کره جنوبی به طور متوسط بسیار پایین است. این هزینه شامل محل اقامت، غذا و حمل و نقل می باشد. کره جنوبی به دلیل دانشگاه های خود مشهور است. هر ساله تعدادی از دانشگاه های برتر این کشور پیشرفته آسیایی در رتبه بندیهای دانشگاهی بین المللی رتبه کسب می کنند. از طرف دیگر، دانشجویان کره ای به طور باورنکردنی از دانشجویان بین المللی استقبال می کنند. اغلب آن ها مشتاق به اشتراک گذاشتن فرهنگ کره با افراد ناآشنا با کشور خود هستند.

کره جنوبی ترکیبی از ساختمان های سنتی قدیمی و مجتمع ها و امکانات رفاهی مدرن است. این کشور دارای آسمان خراش های شیشه ای بلند و معابد سنتی می باشد. این یعنی یک تعادل کامل بین سنتی و مدرن. کره جنوبی چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا و یکی از برجسته ترین مراکز مالی جهان است.

کره جنوبی در جای بسیار خوبی واقع شده است. این کشور در نزدیکی بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله چین و ژاپن قرار دارد. و با هزینه های ارزان سفر، سفر به این کشورها نسبتا آسان است. تحصیل به زبان انگلیسی، یادگیری زبان کره ای، زندگی شبانه پر تحرک و پر رونق، مناظر زیبای طبیعی، و کار ضمن تحصیلی از دیگر مزایای تحصیل در کره جنوبی می باشد.

رشته خلبانی در دانشگاه هانسئو در کره جنوبی

دانشگاه هانسئو (Hanseo University) یکی از دانشگاه های خصوصی در کره جنوبی است. این دانشگاه در سال 1992 به عنوان دانشگاهی مدرن آغاز به کار نمود. هانسئو از زمان آغاز به کار خود به یک رقیب بزرگ برای دانشگاه های دولتی و خصوصی موجود در کره تبدیل شده است. دانشکده هوانوردی این دانشگاه در سال 2001 تاسیس گردید و پس از آن در سال 2005 دانشکده خلبانی آن ایجاد شد. دانشکده خلبانی در فرودگاه Taean واقع شده است و مجاز به ارائه آموزش برای گواهینامه خلبان خصوصی و گواهینامه های خلبان تجاری می باشد. برای کسانی که به دنبال خلبان شدن در کره جنوبی هستند، این دانشگاه یکی از بهترین مقاصد برای یادگیری خلبانی است زیرا به بزرگ ترین سازمان آموزش خلبانی تبدیل شده است و به عنوان استاندارد آموزش خلبانی در کره شناخته می شود.

هانسئو در همان آغاز کار به دلیل خریداری هواپیمایی مدرن و جدید بسیار مورد توجه قرار گرفت. دانشگاه هانسئو طیف وسیعی از برنامه ها را ارائه می دهد. علاوه بر آموزش از صفر تا ATPL (گواهینامه خلبان حمل و نقل هوایی) برای خلبانان در هواپیما و هلیکوپتر، هانسئو همچنین دوره هایی را در مورد انگلیسی هوانوردی، مدیریت فرودگاه، معماری فرودگاه، مهندسی شیمی هوانوردی، مهندسی کامپیوتر و برق هواپیما و غیره ارائه می دهد. این دانشگاه دارای ناوگان بزرگ چشمگیری است که از انواع مختلف هواپیماها تشکیل شده است. امکانات آموزشی و خوابگاه دانشجویان آن نیز همان طوری است که از دانشگاهی در سطح جهانی انتظار می رود. از دوره های آموزش خلبانی آن می توان به گواهینامه خلبان خصوصی، گواهینامه خلبان تجاری، ریتینگ ابزاری و مربی پرواز اشاره نمود. این دانشگاه پذیرای دانشجویان بین المللی نیز می باشد.

رشته خلبانی در دانشگاه هوافضای کره جنوبی

دانشگاه هوافضای کره (Korean Aerospace University) یک دانشگاه خصوصی در Goyang کره جنوبی است. این دانشگاه در 16 ژوئن 1952 به عنوان یک مدرسه ملی تاسیس شد. پس از جنگ کره، این دانشگاه در سال 1962 به سئول و سپس به شهر Goyang (Gyeonggi-do در سال 1963، جایی که امروز در آن قرار دارد) نقل مکان کرد. در ادامه تاسیسات و امکانات جدیدی به این دانشگاه اضافه گردید. در سال 1979 این دانشگاه به یک دانشگاه خصوصی تغییر کرد. با اصلاحات در سهمیه و نام، و نیز تاسیس دانشکده ها و گروه های جدید، توسعه آن ادامه پیدا کرد. ساختمان هنرهای لیبرال، کتابخانه مرکزی و غیره نیز در دهه 1970 برای آن افتتاح گردید. این دانشگاه در سال 2007 نام خود را از دانشگاه هوانوردی هانکوک به دانشگاه هوافضای کره تغییر داد.

این دانشگاه بیش تر دارای رشته های هوافضا مانند مهندسی هوافضا و مکانیک، الکترونیک، ارتباطات از راه دور، و غیره است. مرکز آموزش خلبانی (FTC) در دانشگاه هوافضای کره، یکی از شرکت های تابعه GATI، برای تربیت خلبانان با استاندارد جهانی برای شرکت های هواپیمایی و ارتش تاسیس گردیده است. FTC یک برنامه آموزش خلبان هواپیمایی کشوری و یک دوره آموزش خلبانی برای افرادی که می خواهند اصول هوانوردی را یاد بگیرند دارد. از دوره های آموزش خلبانی آن می توان به برنامه خلبان ایرلاین (APP)، برنامه خلبان نظامی (MPP) و دوره خلبان تجاری (CPC) اشاره نمود. دانشگاه هوافضای کره جنوبی در سال 2008 رتبه اول ارزیابی مدیریت برای دانشگاه های خصوصی را از آن خود کرد.




خلبان شدن در کره جنوبی

کره جنوبی با بیش از 50000000 نفر جمعیت دارای ده شرکت هواپیمایی از جمله شرکت حامل پرچم این کشور -Korean Air- می باشد. کره جنوبی یکی از پویاترین و سریع ترین بازارهای هواپیمایی در آسیا را دارد. صنعت هواپیمایی این کشور به سرعت در حال رشد است. بر این اساس، ترافیک بین المللی کره جنوبی با سرعت بیش تری رشد کرده است که ناشی از رشد تقاضا در بخش های ورودی و خروجی می باشد. طی دهه گذشته، بازار بین المللی کره تقریبا سه برابر شده است. گزارش شده است که سه شرکت هواپیمایی تازه تاسیس کره جنوبی نیز قصد دارند در سال های آینده فعالیت خود را آغاز کنند. از این رو، تقاضای بیش تری برای استخدام خلبان در این کشور وجود دارد. در سال 2022، فردی که به عنوان خلبان در کره جنوبی کار می کند معمولا ماهیانه 6690000KRW (وون کره جنوبی) درآمد دارد.

زندگی دانشجویی در کره جنوبی

دانشگاه های کره جنوبی از کیفیت بالایی برخوردار هستند و دارای استانداردهای فوق العاده بالایی در سراسر این کشور با فضای بسیار جذاب و دانشگاهی می باشند. سبک زندگی دانشگاهی در این کشور به طور کلی آرام و آسان است، دانشجویان به راحتی رابطه دوستی برقرار می کنند و با کره ای ها و سایر دانشجویان بین المللی ارتباط برقرار می نمایند. با توجه به فضای حمایتی و مثبت دانشگاه در بسیاری از شهرهای دانشجویی این کشور، تعداد دانشجویان خارجی که از رفتن به دانشگاه لذت می برند افزایش می یابد. کارهای روزمره معمول دانشجویی در کره این است که روزانه چهار تا شش ساعت در کلاس ها شرکت کنند و در فرجه های بین کلاسها به استراحت بپردازند یا با دانشجویان دیگر در کافه ها یا رستوران ها معاشرت کنند. پس از اتمام کلاس ها، دانشجویان اغلب روز را با شرکت در فعالیت های باشگاهی به پایان می رسانند.

ویزا تحصیلی کره جنوبی

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کره جنوبی به شرح زیر هست:

  • اصل گذرنامه‌ی شما با یک کپی از صفحه‌ی عکس. گذرنامه باید حداقل 6 ماه پس از ورود برنامه‌ریزی شده به کره‌جنوبی معتبر باشد.
  • اسناد ویزا از CoA دانشگاه کره‌جنوبی یا تائیدیه‌ی صدور ویزا (باید بخش 2 و 3.5 را پُر کنید).
  • پرداخت هزینه‌ی درخواست ویزا
  • در دوران شیوع بیماری کرونا، شما باید یک فُرم گزارش وضعیت سلامت و یک فرم رضایت از قرنطینه را پُر کرده و یک آزمایش کووید را (قبل از ورود به کره‌جنوبی) انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد، با سفارت کره‌جنوبی در کشور خود تماس بگیرید.
  • 1 عکس گذرنامه (برای دانشجویان دارای تائیدیه‌ی صدور ویزا، این عکس نیاز نیست)
  • یک فُرم پُرشده‌ی درخواست ویزا (برای نسخه‌ی به‌روز شده، به وب‌سایت سفارتخانه‌های کره‌جنوبی مراجعه کنید).
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بورسیه دانشگاه KAIST کره جنوبی 2022
بورسیه دانشگاه KAIST کره جنوبی 2022

در حال حاضر طرح های بورسیه تحصیلی بسیار مشهور دانشگاه KAIST کره جنوبی برای سال 2022 آغاز شده اند. دانشگاه KAIST حدود 300 بورسیه تحصیلی برای دوره های کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد. این بورسیه تحصیلی کره جنوبی تمامی هزینه ها را به طور کامل پوشش می دهد. ...

بیشتر بخوانید
برترین دانشگاه های کره جنوبی 2022
برترین دانشگاه های کره جنوبی 2022

کره‌جنوبی به‌عنوان یکی از چهار اقتصاد بزرگ آسیایی شناخته می‌شود و اقتصاد آن مبتنی بر رشد سریع در بخش‌های آموزش، تکنولوژی و گردشگری است. امروزه تعداد بیشتر و بیشتری از دانشجویان تحصیل در کره‌جنوبی را انتخاب می‌کنند و این کشور اخیراً افزایش چشمگیری در ثبت‌نا ...

بیشتر بخوانید
فرآیند پذیرش کره جنوبی
فرآیند پذیرش کره جنوبی

برای کشوری با چنین شهرت بین‌المللی بالا در حوزه‌ی آموزش عالی، عجیب است که کره‌جنوبی پورتال درخواست ملی ندارد و به‌جای آن، درخواست‌ها توسط خود مدارس اداره می‌شود. اکثر درخواست‌‌ها آنلاین ارسال می‌شود، اما بسیاری از مدارس درخواست‌ها را از طریق پُست نیز می‌پذ ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: