مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
راهنمای تحصیل دانشجویان بین المللی در چین

راهنمای تحصیل دانشجویان بین المللی در چین

آیا به عنوان یک دانشجوی بین المللی به دنبال یک تجربه منحصر به فرد و غیرقابل مقایسه هستید؟ 

اگر به تحصیل در خارج از کشور فکر می کنید، چین گزینه خیلی خوبی برای انتخاب است. چین یا به طور رسمی 'جمهوری خلق چین'(PRC)، واقع در شرق آسیا، پرجمعیت ترین کشور روی زمین و همچنین کشوری با طولانی ترین تاریخ مکتوب با 3500 سال و همچنین یکی از اولین تمدن های جهان است. 

شما در مورد این کشور عظیم آسیایی و وطن فیلسوفان کنفوسیوس چه می دانید؟

چین حدود 9.6 میلیون کیلومتر وسعت دارد و این کشور از نظر مساحت سومین کشور وسیع جهان است. همچنین و و از آنجایی که با 14 کشور همسایه است دارای بیشترین مرزهای بین المللی است و به طور رسمی از 56 گروه قومی مختلف تشکیل شده است. اگر در چین تحصیل می کنید، تنوع جغرافیایی که هیچ جا نخواهید دید را تجربه می کنید. شما می توانید از کوههای متعدد، بنادر بزرگ و شهرهای زیبا یا حتی بیابان‌ها دیدن کنید! اگر تحصیل در چین را انتخاب کنید، یک مزیت بزرگ دیگر تجربه فراموش نشدنی بازدید از دیوار چین یا بلندترین کوه جهان قله اورست با ارتفاع 8،849 متر است.

چین یکی از سریع ترین کشورهای در حال توسعه در جهان است و علاوه بر این، دومین اقتصاد بزرگ جهان است که در مسیر تبدیل شدن به بزرگترین اقتصاد جهان در سالهای بعد قرار دارد. این کشور همچنین بزرگترین صادرکننده جهان است و به عنوان 'کارخانه جهان' شناخته می شود، زیرا بزرگترین تولید کننده فولاد، بتن، پوشاک و اسباب بازی در جهان است.

چین در حال حاضر یک مقصد تحصیلی بسیار محبوب برای دانشجویان بین المللی است و سالانه از حدود 500/000 دانشجوی بین المللی استقبال می کند. اکثر دانشجویان تحصیل در چین را انتخاب می کنند زیرا آنها علاقه مند به فرهنگ چینی و تاریخ غنی، زبان و فرصت های کاری هیجان انگیز این کشور هستند. هنگامی که در چین تحصیل می کنید، خود را در حال کاوش در چنین محیط متنوع و چندوجهی خواهید دید که تجربه و توسعه بین المللی شما را افزایش می دهد. راهنمای مطالعه در چین را بخوانید تا دریابید که چرا چین به عنوان یک دانشجوی بین المللی مکانی عالی برای تحصیل است. 




اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در خارج از کشور در چین

چرا باید در چین تحصیل کرد؟

اول از همه، در چین می توانید از بین 3000 موسسه و کالج های آموزش عالی یکی را انتخاب کنید و از شهریه مقرون به صرفه برخوردار شوید. در چین می توانید دانشگاه های دولتی را پیدا کنید که کاملاً توسط دولت چین یا سازمان های دولتی تأمین مالی می شوند. بودجه دانشگاه های خصوصی و غیردولتی توسط سازمان های غیردولتی تامین می شود. در دهه 1950، 33 دانشجو از کشورهای اروپای شرقی اولین گروه از دانشجویان بین المللی بودند که چین از آنها استقبال کرد تا سال 2000 ، این تعداد به 407/000 دانشجو افزایش یافت. دانشگاههای چین از نظر بین المللی شناخته شده و مورد احترام هستند، زیرا بسیاری از دانشگاههای این کشور مانند دانشگاههای پکن Peking، چینگوا Chunghua یا فودان Fudan در بین 200 دانشگاه برتر جهان قرار دارند. علاوه بر این، چین به عنوان یکی از برترین نقاط آسیا برای تحصیل در خارج از کشور، به ویژه در زمینه دسترسی به آموزش با کیفیت بالاتر، در رتبه بالایی قرار دارند. تحصیل در خارج از کشور در چین درهای جدیدی را باز می کند و به شما اجازه ورود به لیستی بی پایان از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را می دهد. 

چرا تحصیل در چین متفاوت است؟ 

چین دارای بزرگترین سیستم آموزش عالی در جهان است و بیش از 4/000 مدرک به زبان انگلیسی ارائه می دهد. اگر بتوانید سطح زبان خود را از طریق آزمون اثبات کنید، می توانید به زبان انگلیسی یا حتی چینی تحصیل کنید. علاوه بر این، این کشور قراردادها و موافقت نامه های معتبری برای به رسمیت شناختن مدارک تحصیلی با بیش از 180 کشور در سراسر جهان بسته است. محبوب ترین رشته های تحصیلی در چین شامل: پزشکی، مهندسی، مطالعات فرهنگ و زبان چینی، مدیریت کسب و کار، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات و اقتصاد و تجارت بین المللی است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بورسیه تحصیلی هونگ کونگ 2022
بورسیه تحصیلی هونگ کونگ 2022

شما می توانید بدون آیلتس در کشورهای خارجی تحصیل کنید. هدف بورس تحصیلی دولت هنگ کنگ جذب بهترین و باهوش ترین دانشجویان است و هیچ هزینه ای برای ارسال درخواستتان دریافت نمی کند. بورس تحصیلی هنگ کنگ تمام هزینه ها را برای مدت زمان کامل پوشش می دهد. همچنین دانشگا ...

بیشتر بخوانید
بورسیه Schwarzman تحصیل در چین 2022
بورسیه Schwarzman تحصیل در چین 2022

هم اکنون امکان ارسال درخواست برای بورس تحصیلی شوارتزمن Schwarzman وجود دارد. این بورسیه کامل است و تمامی هزینه ها را پوشش می دهد و برای تحصیل در دانشگاه چینهوا Tsinghua پکن ارائه داده می شود. بورسیه Schwarzman یکی از مشهورترین و معتبرترین بورسیه هایی است ک ...

بیشتر بخوانید
برترین دانشگاه های چین 2022
برترین دانشگاه های چین 2022

در سال‌های اخیر با توجه به افزایش تعداد موسسات آموزشی این کشور در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های جهان مجله‌ی تایمز، تحصیلات عالی در چین رو به افزایش بوده است. طرح‌هایی همچون پروژه‌ی 211، پروژه‌ی 985 و Double First Class University Plan که هدف آن‌ها، بهبود اس ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: