مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه ملی Public Service مجارستان

دانشگاه ملی Public Service مجارستان

هزینه های تحصیل در دانشگاه های مجارستان در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار مقرون به صرفه اند. بسته به دانشگاه و برنامه هایشان می توانید حدود 2500 تا 3000 یورو در سال را در نظر بگیرید. البته برنامه های مهندسی می تواند تا حدود 5000 یورو در سال گران تر باشند. تحصیل در رشته پزشکی یا دندانپزشکی معمولا هزینه ای بین 6000 تا 8000 یورو در سال دارد. در عین حال زندگی دانشجویی در مجارستان نیز بسیار مقرون به صرفه تر است. با در نظر گرفتن محل اقامت، غذا، حمل و نقل و سایر موارد می توانید با کمتر از 600 یورو در ماه  در بوداپست Budapest پایتخت مجارستان و همچنین در شهرهای کوچک تر با کمتر از 500 یورو در ماه زندگی خود را بگذرانید.

درباره دانشگاه ملی Public Service مجارستان

این دانشگاه با ادغام سه مؤسسه آموزش عالی مستقل، یعنی دانشگاه دفاع ملی زرونی مایکل (Zrínyi Miklós National Defence University)، دانشکده پلیس و دانشکده مدیریت دولتی دانشگاه کرووینوس بوداپست در سال 2012 تاسیس شده است. این دانشگاه همچنین در سال های پس از تاسیس دانشکده ها و ساختمان های جدیدی را به خود اضافه کرد و امروز میزبان دانشجویان داخلی و بین المللی می باشد. این دانشگاه یک دانشگاه دولتی است و در پایتخت این کشور یعنی بوداپست واقع شده است. این دانشگاه تازه تاسیس یافته دارای یک محیط و امکاناتی پیشرفته است و همچنین پروژه پردیس لودویکا خود را راه اندازی کرده است که منجر به ایجاد یک ساختمان آموزشی جدید، مرکز ورزشی جدید و محیطی زیبا شده است. این مرکز آموزشی دارای ظرفیت 3955 دانشجو در یک زمان است و همچنین دارای اتاق های سمینار بزرگ، آزمایشگاه ها و کلاس های بزرگ است.

این ساختمان تاسیس شده در سال 2017 همچنین دارای اقامتگاه، مرکز ورزشی دانشگاه لودوویکا شامل سالن های ورزشی، استخر شنا، زمین تیراندازی و زمین ورزش در فضای باز و همچنین سالن سواری می باشد. این دانشگاه برنامه های تحصیلی مختلفی را در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در یک زیرساختی منحصر به فرد با تکیه بر تکنولوژی و روش های نوین آموزشی ارائه می کند. دانشگاه ملی خدمات عمومی مجارستان همچنین بزرگترین سیستم آموزش الکترونیکی آموزش بزرگسالان را در مجارستان ایجاد کرده است و نزدیک به 300000 دوره آموزشی سالانه برگزار می کند. علاوه بر آموزش، تحقیقات نیز در این دانشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. دانشگاه ملی خدمات عمومی نه تنها در دانشکده ها و مؤسسات خود بلکه در مراکز تحقیقاتی تخصصی و موضوعی تحقیقاتی را نیز انجام می دهد که توسط اساتید و متخصصان مشهور و مجرب اداره می شود.

دانشکده های دانشگاه ملی مجارستان

دانشگاه ملی خدمات عمومی مجارستان دارای 5 دانشکده اصلی است. همچنین این دانشگاه دارای مراکز آموزشی و تحقیقاتی می باشد. علاوه بر این همچنین این دانشگاه دارای 4 دانشکده مخصوص مقطع دکتری است که برنامه های متفاوتی را در این دانشکده ها و موسسات برگزار می کند و تحصیل در مجارستان را برای دانشجویان خارجی در این مراکز فراهم نموده است. در اینجا نام تمامی این دانشکده ها آورده شده است.

  • دانشکده علوم آب
  • دانشکده مطالعات بین المللی و اروپا
  • دانشکده حقوق و قانون
  • دانشکده علوم نظامی و آموزش افسران
  • دانشکده علوم مدیریت عمومی و مدیریت
  • موسسه آموزش اجرایی و آموزش مداوم
  • موسسه مدیریت حوادث
  • موسسه امنیت ملی
  • موسسه تحقیق و توسعه در امور ایالتی و حکومتی
  • مرکز مطالعات استراتژیک و دفاعی
  • دانشکده دکتری علوم مدیریت دولتی
  • دانشکده دکتری علوم نظامی
  • دانشکده مهندسی ارتش
  • دانشکده دکتری اجرای قانون

برنامه های تحصیلی دانشگاه ملی Public Service مجارستان

این دانشگاه برنامه های تحصیلی خود را عمدتا به زبان مجاری و انگلیسی ارائه می کند. در اینجا به برخی از برنامه های انگلیسی زبان ارائه شده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از سوی این دانشگاه می پردازیم.

کارشناسی مهندسی عمران: مدت زمان این برنامه 8 ترم تحصیلی است و دانشجویان با طیف گسترده ای از موضوعات معاصر در مهندسی عمران آشنا می شوند. این دوره مهندسین عمران را در امور ساخت و ساز، بهره برداری، نگهداری، مدیریت و کارهای اداری آموزش می دهد. همچنین این دانشگاه دوره های کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی عمران ارائه می دهد. داشتن مدرک زبان انگلیسی، مدرک دیپلم و شرکت در آزمون ورودی از جمله شرایط لازم برای پذیرش می باشد.

کارشناسی مهندسی محیط زیست: مدت زمان این برنامه 7 ترم است. این دوره به مهندسان محیط زیست مهارت های به روز در بوم شناسی، فناوری، اقتصاد و مدیریت را ارائه می دهد تا بتوانند فعالیت های مدیریت و اصلاح سوانح را سازماندهی و نظارت کنند. همچنین به دانشجویان دانش عمومی در زمینه های سیاست های زیست محیطی و حفاظت از طبیعت ارائه می گردد. این برنامه شامل 4 ترم مطالعات عمومی مهندسی محیط زیست و 3 ترم دیگر مطالعات تخصصی می باشد.

کارشناسی ارشد روابط عمومی بین المللی: طول این دوره 3 ترم تحصیلی است و دانشجویان در این برنامه با روابط گسترده ای از موضوعات معاصر در روابط بین الملل، سیاست گذاری سازمان های بین المللی گرفته تا حقوق بین الملل و قانون اتحادیه اروپا و همچنین مباحث داغ مانند حاکمیت خوب یا مدیریت یکپارچه آشنا می شوند. داشتن مدرک کارشناسی مرتبط و ارائه مدرک زبان نیز از شرایط ورود به این دانشگاه برای این برنامه است.


برنامه های دکتری دانشگاه ملی مجارستان

در اینجا برخی از برنامه های دکتری این دانشگاه که به صورت انگلیسی ارائه می شود معرفی شده اند.

برنامه های دکتری دانشگاه ملی مجارستان
برنامه دکتری توضیحات
دکترای علوم مدیریت عمومی حوزه های اصلی تحقیق این برنامه در بخش های حقوق عمومی و مدیریت عمومی، دولت و جامعه، مدیریت عمومی، دولت و اقتصاد، مدیریت دولتی در زمینه بین المللی و اروپایی و منابع انسانی می باشد.
دکترای علوم نظامی طیف گسترده ای از زمینه های تحقیقاتی از تاریخ نظامی از طریق تئوری های امنیتی، مدیریت دفاع تا امنیت ملی را شامل می شود.
دکترای مهندسی نظامی در زمینه های تحقیقاتی که به طور خاص با کاربرد نظامی مهندسی مرتبط هستند تمرکز دارد و آموزش و آماده سازی برای تحقیقات علمی در زمینه های مختلف اعم از تحقیقات اساسی و کاربردی و توسعه، از طریق فناوری و انتقال فناوری به نوآوری را شامل می شود.

هزینه تحصیل در دانشگاه ملی Public Service مجارستان

اکثر برنامه های تحصیلی در دانشگاه ملی خدمات عمومی مجارستان برای دانشجویان بین الملل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می شوند. هزینه تحصیل و زندگی در مجارستان با توجه به نوع اقامت و رشته تحصیلی متفاوت است. در اینجا به صورت میانگین هزینه های تحصیل در این دانشگاه در جدول را ملاحظه می کنید.

هزینه تحصیل در دانشگاه ملی Public Service مجارستان
شرح هزینه هزینه (فورینت مجارستان)
شهریه هر ترم کارشناسی ارشد HUF 390,000
شهریه هر ترم دکترا HUF 260,000
هزینه درخواست پذیرش دکترا HUF 9,000
اتاق دو نفره در سالن اقامتگاه لودوویکا HUF 30,000
هزینه عضویت در انجمن ورزشی HUF 2,000

بورسیه تحصیل در دانشگاه ملی Public Service مجارستان

دانشگاه ملی خدمات عمومی مجارستان مانند بسیاری دیگر از دانشگاه ها برای دانشجویان داخلی و خارجی کمک هزینه ها و بورس های تحصیلی را ارائه می کند. این بورس های تحصیلی مبالغ متفاوتی را به صورت ماهیانه برای رفع هزینه های تحصیل و زندگی و همچنین معاف از پرداخت شهریه و خوابگاه های این دانشگاه شامل می شود. از جمله بورس های تحصیلی ارائه شده از سوی این دانشگاه به صورت زیر می باشند.

بورسیه تحصیلی دولتی کشور مجارستان برای تحصیل در مقاطع به صورت تمام وقت

بورس تحصیلی اراسموس + برای مبادله و جایگاه های دانشجویی

بورسیه تحصیلی Stipendium Hungaricum برای تحصیل در مقاطع مختلف به صورت تمام وقت و نیمه وقت

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: