مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه های برتر اسپانیا

دانشگاه های برتر اسپانیا

اسپانیا کشوری برجسته برای دانشجویان بین المللی جهت دریافت مدرک است. در حقیقت، این مکان مقصدی ایده آل برای دانشجویانی است که به تخصص آموزشی با سابقه یک قرن ، آب و هوای زیبا و سواحل طلایی اهمیت می دهند. اسپانیا کشوری جالب و غنی یونسکو است و دارای فرصت های فراوانی برای یادگیری ، پیشرفت و معاشرت است. بخش آموزش عالی اسپانیا شامل 76 دانشگاه است که از بین آنها 45 دانشگاه دولتی و 31 دانشگاه خصوصی اند. اسپانیا سهم خود را از دانشگاه های آمریکایی دارد. با این حال، دانشگاه‌های اسپانیا همچنین طیف وسیعی از مزایا را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهند ( با پیشنهاد بسیاری از دوره های به زبان انگلیسی). بخش های زیر برخی از دانشگاه های برتر اسپانیا را که توسط رتبه بندی کاکارلی سیموندز جهانی QS World University Rankings 2021 رتبه بندی شده اند را دسته بندی می کند.

در اینجا برترین دانشگاه های اسپانیا آمده است:

فهرست عناوین

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه بارسلونا Barcelona

دانشگاه بارسلونا آموزش هایی را ارائه می دهد که بیش از هر چیز بر کیفیت و نوآوری تأکید دارد. دانشجویان می توانند از بین رشته های مختلف تحصیلی ، از جمله علوم بهداشتی ، علوم اجتماعی ، علوم انسانی ، مهندسی و علوم تجربی انتخاب کنند. این دانشگاه دارای 16 دانشکده با بیش از 64/000 دانشجو است. بیش از 12/000 دانشجو در دانشگاه بارسلونا از ملیت های دیگر هستند و به تحصیل و محیط اجتماعی متنوع و چند فرهنگی کمک می کنند.

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه مستقل مادرید Autónoma de Madrid

دانشگاه مستقل مادرید به دلیل آموزش جامع دانشجویی و به رسمیت شناخته شدن بین المللی ، یکی از برترین دانشگاه های اسپانیا است. این دانشگاه آموزش در زمینه های مختلف تحصیلی از جمله علم ، فلسفه ، روانشناسی ، تجارت ، حقوق ، پزشکی و تربیت معلم را ارائه می دهد. همچنین این دانشگاه طیف گسترده ای از دوره ها را به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی که به زبان اسپانیایی که زبان عمومی مردم است صحبت نمی کنند، ارائه می دهد. فعالیتهای فرهنگی و امکانات ورزشی از سرمایه های بزرگ این دانشگاه است.

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه کمپلوتنس مادرید Complutense

دانشگاه کمپلوتنس مادرید دارای 26 دانشکده در زمینه های مختلف تحصیلی ، از جمله هنرهای زیبا ، علوم زیستی ، پزشکی ، روانشناسی ، دامپزشکی ، مطالعات آماری ، تدریس و غیره است. با این حال ، برخی دوره ها که به زبان انگلیسی ارائه می شوند، استثنائاتی دارند. در حال حاضر بیش از 80 ملیت در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و مدارک تحصیلی خود را در همه مقاطع تحصیلی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری فرا گرفته اند.

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه مستقل بارسلونا Autònoma de Barcelona

دانشگاه مستقل بارسلونا یکی از برترین دانشگاه های دولتی اسپانیا جهت دریافت مدرک است. این دانشگاه دوره مطالعاتی در رشته های مختلف مانند هنر و علوم انسانی ، علوم ، علوم زیستی ، علوم بهداشتی ، علوم اجتماعی و حقوقی و مهندسی ارائه می دهد. این رشته های تحصیلی در همه مقاطع تحصیلی از لیسانس گرفته تا دکتری در دسترس است. علاوه بر این، بسیاری از مقاطع کارشناسی ارشد و فوق لیسانس به زبان انگلیسی یا آنلاین ارائه می شود. تعداد کل دانشجویان بالغ بر 34/000 نفر است که 37/7 درصد آنها دانشجوی بین المللی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا هستند. 

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه ناوارا Navarra

دانشگاه ناوارا یک دانشگاه خصوصی است که در مرز جنوب شرقی پامپلونا Pamplona اسپانیا واقع شده است. این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله معماری ، ارتباطات ، علوم انسانی و علوم اجتماعی ، پزشکی ، الهیات و غیره مدارک تحصیلی ارائه می دهد. هدف این دانشگاه کمک به آموزش دانشجویان خود در سطح دانشگاهی، فرهنگی و شخصی است. دانشگاه ناوارا Navarra بر اهمیت تحقیقات دانشگاهی در زمینه های مختلف دانش برای ارتقاء نوآوری و توسعه در جامعه تأکید می کند. 


برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه پمپئو فابرا Pompeu Fabra

دانشگاه پمپئو فابرا Pompeu Fabra یک دانشگاه شناخته شده و یکی از دانشگاه های برتر اسپانیا است. این دانشگاه دولتی در شهر بارسلونا واقع شده است و دارای مدرک در رشته های مختلف می باشد. دانشجویان به احتمال زیاد رشته مورد علاقه خود را در این دانشگاه پیدا خواهند کرد، چه رشته منتخب مربوط به علوم بهداشت و زندگی باشد، چه ترجمه و زبان شناسی تا مهندسی. این دانشگاه همچنین امکان یادگیری ترکیبی را ارائه می دهد ، که ترکیبی از کلاس های آنلاین و روشهای کلاسی سنتی است.

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه کارلوس سوم Carlos III مادرید (UC3M)

دانشگاه کارلوس سوم مادرید (UC3M) یک دانشگاه دولتی واقع در شهر مادرید است. با توجه به تقاضای زیاد ، این دانشگاه تصمیم گرفته است که در برخی از متقاضی ترین دوره های تحصیلی ، گروه های آموزش دیده انگلیسی ارائه دهد. همچنین این دانشگاه بیشتر دوره کارشناسی خود را به زبان انگلیسی یا دو زبانه ارائه می دهد که گروه اول شامل گروهی از دانشجویان است که مدرک را به طور کامل به زبان انگلیسی یاد می گیرند ، در حالی که در گروه های دوم ، نیمی از موضوعات برنامه درسی به زبان انگلیسی آموزش داده می شود. این دانشگاه می خواهد با آموزش و تحقیقات خود به بهبود جامعه کمک کند. 

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا Politècnica de Catalunya

به عنوان بزرگترین دانشگاه مهندسی در کاتالونیا ، دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا از نظر تخصصی در زمینه تدریس و تحقیق عالی است. دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا به عنوان یکی از دانشگاه های برتر اسپانیا ، دارای 28/208 دانشجو در مقاطع تحصیلی است. در میان 75 دوره کارشناسی ارشدش ، 29 دوره به زبان انگلیسی آموزش داده می شود، در حالی که 27 مقطع دوزبانه است. این موسسه آموزش عالی در زمینه معماری ، مهندسی ، علم و فناوری تخصص دارد و آموزش و تخصص در سطح جهانی ارائه می دهد.

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه پلی تکنیک والنسیا Politècnica de València

دانشگاه پلی تکنیک والنسیا در زمینه علم و فناوری تخصص دارد. این دانشگاه در رشته های مختلف تحصیلی از جمله معماری ، مهندسی (عمران ، طراحی ، صنعتی ، مخابرات و غیره) ، مدیریت تجارت و هنرهای زیبا مدرک ارائه می دهد.  این دانشگاه در بین برترین دانشگاه های فناوری اسپانیا قرار دارد. همچنین این دانشگاه دارای گروه های آموزشی به سه زبان مختلف از جمله اسپانیایی ، انگلیسی و والنسیایی است که بیش از 400 رشته به زبان انگلیسی ارائه می شود. تجهیزات رایانه ای پیشرفته سرمایه بزرگی برای این دانشگاه است.

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه IE

دانشگاه IE یک موسسه آموزش عالی خصوصی است که دارای مدارک تحصیلی مختلف در زمینه های مختلف تحصیلی، از ریاضیات کاربردی ، علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی گرفته تا مطالعه حقوق است. 75 درصد جمعیت دانشجویی این دانشگاه حدود 130 کشور را شامل می شود، و بدین معناست که دانشجویان تجربه بین المللی را کسب کرده و از برخی از پیشوایان جهان در دنیای دانشگاهی و تجاری اطلاعات ارزشمندی را فرا می گیرند. این دانشگاه با داشتن پردیس هایی در مادرید و سگوویا Segovia، جزو برترین دانشگاه های بین المللی اسپانیا است.

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه پلی تکنیک مادرید Politécnica de Madrid

دانشگاه پلی تکنیک مادرید، همچنین به عنوان دانشگاه فنی مادرید شناخته می شود، در مادرید واقع شده و در سال 1971 تأسیس شده است. اگرچه این دانشگاه نسبتاً جوان و تازه ساخت است ، اما بیشتر دانشکده هایش بیش از یک قرن سنت و سابقه تدریس دارند که در این دانشگاه ادغام شده اند. قدیمی ترین دانشکده در این دانشگاه، دانشکده معماری است که در سال 1752 تاسیس شد. دانشجویان این دانشگاه از فرصتهای عالی و شغلی زیادی برخوردار می شوند. 

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه آلکالا Alcalárid

این دانشگاه دولتی نیز به دلیل برتری و سنت و سابقه آموزشی ، جزو دانشگاه های برتر اسپانیا است. دانشگاه آلکالا Alcalá در 35 کیلومتری شمال شرقی مادرید ، در آلکالا د هنارس Alcalá de Henares واقع شده است. این دانشگاه دارای بیش از 29/000 دانشجو در دوره های تحصیلی و بیش از 1600 استاد و محقق است. دانشجویان می توانند دوره های تحصیلی خود را در رشته های مختلف تحصیلی ، از جمله علوم انسانی ، مطالعات علوم اجتماعی ، مهندسی و غیره پیدا کنند. روابط بین الملل، به امکانات پیشرفته و برتری این دانشگاه امتیاز بیشتری می دهد.


برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه گرانادا Granada

دانشگاه گرانادا یکی از بزرگترین دانشگاه های اسپانیا است که بیش از 80/000 دانشجو در دوره های آن مشغول به تحصیل هستند. همچنین از نظر کیفیت در بین دانشگاه های برتر اسپانیا قرار دارد. این دانشگاه دولتی در گرانادا Granada در سال 1531 تأسیس شد و متعهد به انتقال دانش و مهارت است، بنابراین دانشجویان با تخصص لازم برای ورود به بازار کار فارغ التحصیل می شوند و در مشاغل خود موفق می شوند. دانشگاه گرانادا بر اهمیت تحقیق، بین المللی سازی و فرصت های برابر برای همه تأکید می کند.

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه ساراگوسا Zaragoza

دانشگاه ساراگوسا Zaragoza قرن ها پیش در سال 1542 تاسیس شد و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اسپانیا است. مدارک و گواهی تحصیلی دوگانه در تمام مقاطع تحصیلی در دانشگاه ساراگوسا Zaragoza در رشته های مدیریت بازرگانی ، هنرهای زیبا ، بیوتکنولوژی ، معماری ، انگلیسی ، فلسفه ، مهندسی ، ریاضیات ، روزنامه نگاری ، پزشکی و غیره در دسترس است. بیش از 30/000 دانشجو در این دانشگاه ثبت نام کرده اند و به دلیل سابقه تدریس و موقعیت تاریخی ، هر ساله هزاران دانشجوی بین المللی را به خود جذب می کند.

برترین دانشگاه های اسپانیا - دانشگاه سویا Sevilla

همانطور که از نامش پیداست، این دانشگاه در سویا اسپانیا واقع شده است و یکی از بهترین دانشگاه های اسپانیا است. این دانشگاه حدود 87 دوره کارشناسی ، 93 دوره کارشناسی ارشد و 32 دوره دکتری در نظر دارد. همچنین بیش از 50 مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد بین المللی ارائه می دهد. دانشگاه سویا بیش از پانصد سال سابقه تدریس دارد، درست از زمانی که با نام Colegio Santa María de Jesús در سال 1505 تأسیس شد. همچنین این دانشگاه در حال حاضر دارای بیش از 50/000 دانشجو در دوره های تحصیلی مختلف است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

برترین دانشگاه های اسپانیا 2022
برترین دانشگاه های اسپانیا 2022

در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز، اسپانیا دارای 50 دانشگاه است که برخی از آن‌ها در مادرید، بارسلون و شهرهای کوچکتری همچون سویا و گرانادا حضور دارند. هر منطقه‌ای از اسپانیا دارای ویژگی‌های خاص خود است. در نتیجه، دانشجویان باید مکان تحصیل خود را ...

بیشتر بخوانید
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد

کارشناسی ارشد یک گام بالاتر از مدرک کارشناسی است که دانشجویان را ملزم می کند در حالی که بر تخصص خاصی تمرکز می کنند، در روش های تحقیقاتی پیشرفته تر و مطالعه مستقل شرکت کنند. این راهنما برخی از روش های کلیدی را که در آن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاو ...

بیشتر بخوانید
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا

دانشجویان مقطع دکتری که در اسپانیا زندگی می کنند می توانند تجربه اصلی سبک زندگی و جاذبه هایی را که بازدیدکنندگان زیادی را به این کشور می آورد، کسب کنند. اگر تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا را انتخاب می کنید ، می توانید از شهرها ، شهرک ها و سواحل مدیترانه ای و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: