مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
برترین دانشکده های بیزینس در اسپانیا

برترین دانشکده های بیزینس در اسپانیا

تحصیل در رشته تجارت و مدیریت بازرگانی در اسپانیا به معنای دریافت مدرک کسب و کارتان در یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی دانشجویان بین المللی است. موسسات آموزش عالی اسپانیا علاوه بر اینکه مقصدی محبوب برای تحصیل در خارج از کشور هستند، دارای تخصص بالا و علمی نیز هستند. برخی از برترین دانشکده های تجاری اسپانیا بخشی از رتبه بندی های بین المللی هستند و سالانه هزاران دانشجوی بین المللی به اسپانیا می آیند تا مدارک خود را در یکی از موسسات آموزشی اسپانیا دریافت کنند. در اینجا آمار بین المللی دانشجویان در اسپانیا را می بینید.

وبسایت ما تمام راهنمایی مورد نیاز درباره برترین دانشکده های تجاری اسپانیا، اعم از موسسات دولتی و خصوصی و برخی از دانشگاه های دارای رتبه برتر برای تجارت در اسپانیا را ارائه می دهد. این کشور، به عنوان یک مقصد تحصیلی جذاب، تحصیلات لازم را برای دانشجویان جهت موفقیت در بازار کار فراهم می کند. آموزش مهارت های اساسی، شهریه مقرون به صرفه و محیط مطالعه راحت تنها برخی از ویژگی های این مقصد تحصیلی ایده آل است. 

برترین دانشکده های بیزینس اسپانیا

در اینجا برترین دانشکده های بیزینس اسپانیا آمده است:

دانشکده بازرگانی ESADE

مکان: شهر بارسلونا، اسپانیا

هزینه تحصیل: 14/272 یورو در سال (برای دوره کارشناسی مدیریت بازرگانی)

دوره های تجاری در دانشکده بازرگانی ESADE با تقویت مهارت هایی مانند مذاکره، نوآوری، ارتباطات، مهارت های رهبری، همکاری و مسئولیت اجتماعی در میان دیگران به شما کمک می کند تا شغل رویایی خود را در زمینه تجارت بوجود آورید. در این دانشکده بازرگانی، شما این فرصت را دارید که دوره خود را به زبان انگلیسی بگذرانید و به این ترتیب انگلیسی تجاری خود را کامل فراگیرید. اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی نیز از جمله زبان هایی هستند که می توانید به عنوان بخشی از برنامه دوره تحصیلی خود مطالعه کنید. تجربه عملی بخش مهمی از تجربه تحصیل است، بنابراین این دانشکده از اولویت اصلی برخوردار است.

 دانشکده بازرگانی IE 

مکان: شهر مادرید ، اسپانیا

هزینه تحصیل: 21/000 یورو در سال (دوره کارشناسی)

برای دانشجویانی که قصد دارند بخشی از یک محیط دانشگاهی چالش برانگیز و بین المللی باشند و مدرک خود را در یکی از برترین دانشکده های تجاری اسپانیا بگیرند دانشکده IE باید یکی از گزینه های شما باشد. در این موسسه، محیط متنوع و پویایی را خواهید یافت که در آن می توانید یاد بگیرید، رشد کنید ، پتانسیل خود را نشان دهید و مهارت های لازم را برای یک حرفه ایجاد کنید. همچنین این دانشکده توسط موسسات AACSB ، AMBA و EQUIS ، با هدف ایجاد نسلی از متخصصان کسب و کار که به راحتی می توانند مسیرهای خود را در بازار بین المللی ایجاد کنند، تأسیس شده است. شهریه این دانشکده تجارت تقریباً 21/000 یورو در سال برای دوره کارشناسی است، اما دوره کارشناسی ارشد آن می تواند تا 70/000 یورو در سال برسد. 

دانشکده بازرگانی IESE

مکان: شهر بارسلونا ، مادرید

هزینه تحصیل: 30/000 یورو در سال

دانشکده بازرگانی IESE مکانی است که دانشجویان موارد لازم شخصی و حرفه ای را که برای موفقیت در این زمینه بسیار مهم است را دریافت می کنند. پس از اتمام دوره های تجاری دیگر در این دانشکده، دانشجویان قادر خواهند بود بر چالش های دنیای تجارت ملی و جهانی غلبه کنند. در این موسسه، دانشجویان یاد می گیرند که شرکت ها و مشاغل را از دیدگاه مدیریت عمومی ببینند و مهارت های رهبری خود را در کنار سطح اعتماد به نفس خود تقویت کنند. همچنین این دانشکده معتقد است برای اینکه یک رهبر موفق باشید ، باید توانایی تصمیم گیری داشته باشید و این دقیقاً همان چیزی است که در هر یک از دوره های این دانشکده یاد خواهید گرفت.

دانشکده بازرگانی EADA

مکان: شهر بارسلونا ، اسپانیا

هزینه تحصیل: 39/000 یورو در سال

دانشکده بازرگانی EADA بسیار متمرکز بر آموزش، تحقیقات کاربردی و انتقال دانش است. آموزش افراد برای ورود به دنیای تجارت و موفقیت همزمان ، یکی از اهداف اصلی این دانشکده است. به عنوان بخشی از مأموریت، هدف آن پیشرفت و ارتقاء حرفه ای افرادی است که پس از اتمام تحصیل قادر خواهند بود در یک جامعه حمایتی و پایدار مشارکت داشته باشند. همچنین این دانشکده به عنوان یک موسسه معتبر بین المللی، آموزش با کیفیت ، محیطی راحت برای مطالعه و چشم اندازی تازه در دنیای تجارت و چالش هایش را ارائه می دهد.


دانشکده بازرگانی ESERP

مکان: مادرید ، بارسلونا ، اسپانیا

هزینه تحصیل: 13/200 یورو در سال (برای دوره کارشناسی ارشد)

در دانشکده بازرگانی ESERP، می توانید حرفه ایده آل خود را در زمینه تجارت ایجاد کنید. این موسسه با به رسمیت شناخته شدن در سطح ملی و بین المللی، آموزش سطح دانشگاه را ارائه می دهد و به دانشجویان این فرصت را می دهد تا مهارت های خود را ارتقا دهند و شغلی ایده آل ایجاد کنند. همچنین این دانشکده با انواع شرکت های معتبر در سرتاسر جهان دارای موافقتنامه است و از این طریق فرصت های گسترده ای را برای دانشجویان فراهم می کند. مراکز آن در مادرید Madrid، بارسلونا Barcelona و پالما د مایورکا Palma de Mallorca به نحوی به دانشگاه ها و دانشکده های تجاری سراسر اسپانیا و فراتر از آن وابسته یا متصل هستند. این دانشکده تجاری در اسپانیا با هدف خدمت به جامعه ، فارغ التحصیلان برجسته ای دارای اطمینان لازم برای ورود به بازار کار جهانی بوجود میاورد. 

دانشکده تجارت جهانی GBSB در اسپانیا Global Business School Barcelona

مکان: بارسلونا ، اسپانیا

هزینه تحصیل: 16/200 یورو در سال (برای دوره کارشناسی ارشد)

یک دانشکده تجاری که نوآوری را در بیشترین حد ممکن پذیرفته است. دانشکده تجارت بین المللی GBSB در اسپانیا فرصت های شگفت انگیزی را برای دانشجویان ایجاد می کند تا در همه جنبه های زندگی حرفه ای خود رشد کرده و پیشرفت کنند. به عنوان یک موسسه معتبر بین المللی، این دانشکده در اسپانیا آموزش باکیفیت و پیشرفته ای را برای متخصصان بلندپرواز کسب و کار آینده ارائه می دهد. دارای دانشجویانی از بیش از 85 ملیت مختلف است. در این دانشکده می توانید محیطی ایده آل که متنوع ، راحت و منحصر به فرد پیدا کنید. اکثر کلاسها در گروههای کوچک تدریس می شوند و اطمینان حاصل می شود که دوره ها برای دانشجویان با بهترین آموزش و توجه کامل به آنها ارائه می شود.

دانشکده بازرگانی اتحادیه اروپا (EU (European Union

مکان: شهر بارسلونا ، اسپانیا

هزینه تحصیل: 20/850 یورو در سال

دانشکده بازرگانی اتحادیه اروپا EU دانش مهم و کارآمدی در مورد نحوه تبدیل شدن به یک رهبر موثر به دانشجویان ارائه می دهد. دانشجویان با تشریح برخی از پیچیده ترین مسائل و جنبه های دنیای تجارت ، مهارت های حل مسئله ، توانایی تفکر انتقادی و نحوه برتری در زمینه های تجاری در صنایع مختلف را آموزش می بینند. ایجاد مهارت های تصمیم گیری و یادگیری کلیه موارد ضروری دنیای تجارت تنها چند ویژگی است که این دانشکده را مشخص می کند. کارکنان دانشگاهی متشکل از متخصصان متعدد در این زمینه، از جمله کارآفرینان ، مشاوران و رهبران مشاغل  هستند، بنابراین دانشجویان امکان کسب دانش از جنبه ها و دیدگاه های مختلف را دارند.

دانشکده  بازرگانی EAE

مکان: بارسلونا ، اسپانیا

هزینه تحصیل: 27/500 یورو در سال (برای دوره کارشناسی ارشد)

دوره های دانشکده بازرگانی EAE درهای یک زندگی حرفه ای موفق را برای دانشجویانی که به دنبال حرفه ای هستند ، باز می کند. دوره های تجاری این دانشکده دارای ماهیت چند رشته ای و یک مرور کلی از تجارت است که از ویژگی های بسیار مورد توجه در این زمینه است. افرادی دارای ذهن های مشتاق که حرفه گرا هستند و تمایل زیادی برای ایجاد تغییر در جهان به سمت بهترشدن دارند ، می توانند دوره کامل مناسب خود را در این دانشکده بیابند. این دانشکده نه تنها در توسعه مهارت ها و دانش آکادمیک بلکه در تقویت مهارتهای نرم که برای رهبران و متخصصان موفق ضروری است، کمک می کند.


دانشکده بازرگانی ESEI

مکان: شهر بارسلونا ، اسپانیا

هزینه تحصیل: 8/900 یورو در سال ( برای دوره کارشناسی ارشد)

دوره های دانشکده بازرگانی ESEI از دوره های کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری گرفته تا روش زبان هر دوره متغیر است. این موسسه به آموزش سفارشی که می تواند ارزشهای برجسته فردی هر دانشجو را تشخیص دهد ، اهمیت می دهد. هنچنین این دانشکده از ابزارهای نوآورانه و پیشرفته ای استفاده می کند تا به دانشجویان کمک کند، حداکثر پتانسیل خود را نشان دهند. دانشجویان می توانند بخشی از محیط کار و تحصیل بین المللی باشند که در آن مدارک در سطح جهانی مشهور است. در طول یک دوره انتخاب شده ، دانشجویان عمیق ترین جنبه های حوزه تجارت را بررسی خواهند کرد.

دانشکده بازرگانی تولوز Toulouse

مکان: شهر بارسلونا ، اسپانیا

هزینه تحصیل: 10،400 یورو در سال ( برای دوره کارشناسی)

تولوز Toulouse به عنوان یک دانشکده تجاری معتبر سه گانه ، در کیفیت آموزش ، محیط متنوع و همکاری برجسته است. دوره های تحصیلی آن منحصر به فرد و دارای شهرت جهانی است که می تواند دانشجویان را برای مراحل بعدی مشاغل خود در دنیای تجارت آماده کند. به عنوان یک دانشجو در این دانشکده، شما بخشی از یک محیط آموزشی متنوع و مناسب خواهید بود، جایی که مهارتهای فنی و تحلیلی ضروری در زمینه خود را خواهید آموخت. برخی از دوره های مدرک تحصیلی در این دانشکده همچنین به دانشجویان این امکان را می دهد، تجربه چند دانشگاهی که در آن تدریس در محیط های مختلف تقسیم می شود، داشته باشند.

دانشکده بازرگانی ژنو Geneva

مکان: شهر بارسلونا ، اسپانیا

هزینه تحصیل: 14/920 یورو در سال ( برای دوره کارشناسی ارشد)

هدف دانشکده تجاری ژنو Geneva این است که دانشجویان در زمینه های تحصیلی انتخابی خود موفقیت تحصیلی و برتری کسب کنند. این دانشکده می خواهد از طریق ابزارهای مشارکتی ، همکاری و شرکت با ذینفعان وارد همکاری شود. چشم انداز این مشارکت از طریق آموزش مناسب نسل آینده رهبران تجارت انجام خواهد شد.  همچنین دوره های این دانشکده و کارکنان دانشگاهی آن بی نظیر اند و دارای جمعیت دانشجویی بیش از 85 ملیت از سراسر جهان است. 

دانشکده بازرگانی بارسلونا Barcelona

مکان: شهر بارسلونا ، اسپانیا

هزینه تحصیل: 11/700 یورو در سال (برای دوره کارشناسی ارشد)

هدف این دانشگاه ارائه 'دوره های تحصیلات تکمیلی رقابتی و بین المللی جذاب' در زمینه تجارت با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی بیشتر است. همچنین این دانشکده دانشجویان را تشویق به ایجاد راه حل های تجاری خلاقانه ای که بتوانند در بلند مدت برای دنیای تجارت و همچنین جامعه کارآمد باشند، می کند. این دانشکده بازرگانی یکی از بهترین دانشگاه ها در رتبه بندی دانشکده های تجاری اسپانیا است که به دانشجویان آنچه را که برای واجد شرایط بودن در بازار کار و حوزه کسب و کار نیاز دارند، ارائه می دهد.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

برترین دانشگاه های اسپانیا 2022
برترین دانشگاه های اسپانیا 2022

در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز، اسپانیا دارای 50 دانشگاه است که برخی از آن‌ها در مادرید، بارسلون و شهرهای کوچکتری همچون سویا و گرانادا حضور دارند. هر منطقه‌ای از اسپانیا دارای ویژگی‌های خاص خود است. در نتیجه، دانشجویان باید مکان تحصیل خود را ...

بیشتر بخوانید
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد

کارشناسی ارشد یک گام بالاتر از مدرک کارشناسی است که دانشجویان را ملزم می کند در حالی که بر تخصص خاصی تمرکز می کنند، در روش های تحقیقاتی پیشرفته تر و مطالعه مستقل شرکت کنند. این راهنما برخی از روش های کلیدی را که در آن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاو ...

بیشتر بخوانید
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا

دانشجویان مقطع دکتری که در اسپانیا زندگی می کنند می توانند تجربه اصلی سبک زندگی و جاذبه هایی را که بازدیدکنندگان زیادی را به این کشور می آورد، کسب کنند. اگر تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا را انتخاب می کنید ، می توانید از شهرها ، شهرک ها و سواحل مدیترانه ای و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: