مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
خوابگاه در اسپانیا

خوابگاه در اسپانیا

به عنوان دانشجو در کالج یا موسسه اسپانیایی، داشتن مسکن مناسب برای اقامت ضروری است. الزامی است که قبل از ورود به کشور، مسکن خود را در نظر بگیرید. چندین گزینه مسکن برای دانشجویان در دسترس است که هر یک مزایای خاص خود و همچنین معایبی نیز دارند. قبل از انتخاب محل اقامت در هنگام تحصیل در کالج، باید به همه گزینه های مسکن موجود که دارای مزایا و معایب هستند توجه کنید.

انواع مسکن در اسپانیا

بسته به مکان دقیق شما در کشور، نوع مسکن موجود برای دانشجو ممکن است متفاوت باشد. علاوه بر این هزینه های مسکن خاص با توجه به موقعیت شما متفاوت است. در هنگام تصمیم گیری، این موارد را در نظر داشته باشید.

خانواده های میزبان در اسپانیا

دانشجویان خارجی که مایل به تحصیل در کالج اسپانیا هستند می توانند اقامت با یک خانواده میزبان را انتخاب کنند. بسیاری از فرصتهای خانواده میزبان برای دانشجویان در سراسر اسپانیا در دسترس است، هر یک تجربه بسیار ارزشمندی را برای شما به وجود آورده و خاطرات زیادی را برای شما به ارمغان می آورد تا یک عمر از آنها لذت ببرید. 

خوابگاه در اسپانیا

بسیاری از کالج ها و دانشگاه های اسپانیا خوابگاه و خوابگاه دانشجویی در محوطه دانشگاه ارائه می دهند. مسکن دانشجویی با توجه به دانشکده ای که در آن تحصیل می کنید متفاوت است، اما باید موارد آن مورد توجه قرار گیرد. مزایای خوابگاه شامل توانایی ملاقات با سایر دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه ، توانایی زندگی بسیار مقرون به صرفه و این واقعیت است که شما همیشه در نزدیکی دانشکده هستید. 

آپارتمان های استودیویی در اسپانیا

همچنین به عنوان هتل های اقامتی طولانی مدت شناخته می شود ، اجاره آپارتمان استودیو در سراسر اسپانیا در دسترس است و گزینه ای است که بسیاری از دانشجویان به ویژه هنگام ورود به کشور آن را انتخاب می کنند. این آپارتمان ها گرچه گران هستند، اما همه چیز را که یک دانشجوی کالج به آن نیاز دارد-از فضای زندگی تا اتاق خواب ، آشپزخانه ، امکانات رختشویی در محل ، تلویزیون کابلی ، تلفن و موارد دیگر-همه با یک قیمت قابل پرداخت در هفته یا ماه ارائه می دهند. اجاره آپارتمان استودیو برای دوره های 30 روزه تا 12 ماهه امکان پذیر است. 


هم اتاقی در اسپانیا

بسیاری از دانشجویان از زندگی با یک هم اتاقی لذت می برند. این امر نه تنها هزینه زندگی را کاهش می دهد ، بلکه به افراد این امکان را می دهد تا زمانی که احتمالاً در یک کشور جدید تنها هستید ، با کسی معاشرت کنند. اگر شما فردی تنها هستید ، هم اتاقی ها می توانند بهترین انتخاب برای اقامت شما در اسپانیا باشند. 

آپارتمان و ساختمان های شهری در اسپانیا

اگر ترجیح می دهید هنگام تحصیل در دانشگاه محل اقامت خود را اجاره کنید، آپارتمان ها و خانه های شهری در دسترس هستند. با این حال، مهم است بدانید که ورود به چنین مسکنی دشوار است. اگر مایل هستید مسکن شخصی خود را تهیه کنید، به نفع شماست که با نماینده ای که در املاک اجاره ای کار می کند صحبت کنید. اکثر اجاره ها توسط مالکان خصوصی انجام می شود، اما در شهرهای بزرگتر مانند مادرید ، این آپارتمانها اغلب قبلاً اشغال شده یا به سرعت پر می شوند. نماینده می تواند روند یافتن چیزی مناسب برای نیازهای شما را آسان تر کند ، به ویژه هنگامی که هزاران مایل دورتر هستید. 

نگاهی به اطلاعات اقامت اسپانیا

مبلغ اجاره ای که برای اجاره خانه خود در اسپانیا می پردازید ، بسته به موقعیت مکانی شما، محله ای که انتخاب می کنید، اقامتگاه ها و امکانات رفاهی ارائه شده و عوامل دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، متوسط نرخ اجاره یک آپارتمان یک خوابه در بارسلونا حدود 850 یورو است در حالی که در مادرید نرخ یک خوابه به طور متوسط   1000 یورو در ماه هزینه دارد. همچنین هزینه های دیگری نیز ممکن است متحمل شوید که باید در نظر داشته باشید: از جمله تلفن، آب و برق، غذا و غیره.

اطمینان حاصل کنید که عوامل دیگری را که ممکن است هنگام مهاجرت مورد نیاز باشد، در نظر بگیرید، مانند سپرده های اجاره یا خدمات شهری، هزینه های درخواست و موارد مشابه. به خاطر داشته باشید که بسیاری از صاحبخانه ها قبل از مهاجرت به خانه خود باید قرارداد امضا کنند. در اکثر قراردادها مدت زمان موافقت شما با اقامت در محل اقامت و سایر شرایط و ضوابط زندگی در ملک ذکر شده است، بنابراین مطمئن شوید که قبل از امضا، این قرارداد را به خوبی مطالعه کرده اید.

همچنین مطمئن شوید که ظروف، لوازم آرایش و سایر اقلام ضروری را هنگام مهاجرت جهت راحتی با خود بردارید. بودجه خود را برای مهاجرت متناسب با آن برنامه ریزی کنید و هنگام انتخاب مسکن خود همیشه بودجه خود را در نظر داشته باشید. همچنین برنامه داشته باشید که برای زمان ها و اتفاقات غیر منتظره، کمی بیشتر از آنچه مورد نیاز است، با خود پول بردارید.

در حالی که هزینه همیشه یک عامل است، مطمئن شوید که وقت می گذارید تا با دقت انتخاب کنید که کدام یک از گزینه های اقامتی برای نیازهای شما مناسب تر است. راحتی شما از همه مهم تر است و هنگامی که در کشوری هستید که احتمالاً برای شما کاملاً ناآشنا هستند، این که بتوانید به خانه خود بروید و به یک مکان راحت بروید ضروری است. اجاره های متعدد و گزینه های زیادی وجود دارد ، بنابراین مطمئن شوید که وقت می گذارید تا همه آنها را بررسی کرده و فقط آنچه را که می خواهید و در محل اقامت خود نیاز دارید به دست آورید. حضور در کالج در اسپانیا یک تجربه خیلی خوب در طول زندگی است، تا زمانی که آن را با امکانات مناسب پر کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

برترین دانشگاه های اسپانیا 2022
برترین دانشگاه های اسپانیا 2022

در رتبه‌بندی بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز، اسپانیا دارای 50 دانشگاه است که برخی از آن‌ها در مادرید، بارسلون و شهرهای کوچکتری همچون سویا و گرانادا حضور دارند. هر منطقه‌ای از اسپانیا دارای ویژگی‌های خاص خود است. در نتیجه، دانشجویان باید مکان تحصیل خود را ...

بیشتر بخوانید
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد
تفاوت های تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد

کارشناسی ارشد یک گام بالاتر از مدرک کارشناسی است که دانشجویان را ملزم می کند در حالی که بر تخصص خاصی تمرکز می کنند، در روش های تحقیقاتی پیشرفته تر و مطالعه مستقل شرکت کنند. این راهنما برخی از روش های کلیدی را که در آن تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد متفاو ...

بیشتر بخوانید
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا
زندگی در اسپانیا-راهنمای دانشجویان دکترا

دانشجویان مقطع دکتری که در اسپانیا زندگی می کنند می توانند تجربه اصلی سبک زندگی و جاذبه هایی را که بازدیدکنندگان زیادی را به این کشور می آورد، کسب کنند. اگر تحصیل در مقطع دکتری اسپانیا را انتخاب می کنید ، می توانید از شهرها ، شهرک ها و سواحل مدیترانه ای و ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: