مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
مدرسه LEXIS در کره جنوبی

مدرسه LEXIS در کره جنوبی

آیا می‌خواهید زبان کُره‌ای را تجربه کنید؟ پس مدرسه‌ی زبان کُره‌ای برنده جایزه‌ی Lexis در سئول و بوسان، مکان مناسبی برای شروع است. در این مدرسه، می‌توانید زبان کُره‌ای را سریع، جذاب و آسان یاد بگیرید!

چرا باید در مدرسه‌ی زبان کُره‌ای Lexis تحصیل کرد

ما مدرسه‌ی زبان کُره‌ای Lexis را از زمان شروع به کارش می‌شناسیم. این مدرسه‌ای است که ما می‌توانیم قویاً آن را توصیه کنیم. فرایند درخواست پذیرش آن آسان است و DreamStudies در هر مرحله‌ای از مسیر تحصیل‌تان، به شما کمک خواهد کرد. Lexis، یک مدرسه‌ی زبان برای همه‌ی افراد- اعم از جوان یا پیر است: شما نیازی به ثبت‌نام در مدرسه‌ای در زادگاه خود ندارید و نیازی هم به آشنایی با یک فرد کُره‌ای برای ارائه‌ی درخواست‌تان ندارید. این مدرسه، دوره‌هایی را در تمام سطوح، از مبتدی تا پیشرفته برگزار می‌کند. مهلت ارائه‌ی درخواست و ترم‌های ثابت را فراموش کنید. مدرسه‌ی Lexis، دوره‌های تحصیلی انعطاف‌پذیری ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از هر دوشنبه شروع کنید و تعداد درس‌های خود را در طول روز و تعداد هفته‌های تحصیل خود را از 1 تا 52 هفته انتخاب کنید، اما برخلاف دانشگاه‌ها، مدرسه‌ی Lexis نمی‌تواند ویزای دانشجویی صادر کند. در این‌صورت، باید از معافیت‌های ویزا یا ویزای تعطیلات کاری برای تحصیل در این مدرسه استفاده کنید. مدرسه‌ی Lexis دارای مکان‌های هیجان‌انگیزی در قلب بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین شهرهای کره‌جنوبی- سئول و بوسان- است. اگر ترجیح می‌دهید از خانه درس بخوانید، این مدرسه کلاس‌های آنلاین نیز برگزار می‌کند. مدرسه‌ی Lexis، فعالیت‌ها و تورهای گردشگردی مناسبی را فراهم می‌کند تا به شما در کشف کره‌جنوبی کمک کند. برای مثال، در شب دانشجویی Lexis، دانشجویان از خوردن غذا و نوشیدنی‌های کُره‌ای لذت می‌برند و دور هم جمع می‌شوند و در Lexis Meet Ups، شما می‌توانید با کُره‌ای‌های محلی آشنا شوید. مدرسه‌ی Lexis، تنها مدرسه‌ی زبان کُره‌ای است که موفق به کسب جایزه‌ی معتبر STM Star شده و این مدرسه پیوسته از دانشجویان خود، نظرات خوبی دریافت می‌کند.

دوره‌های زبان کُره‌ای  در  کره جنوبی

دوره‌ی فشرده‌ی 15: این دوره برای دانشجویانی است که علاقمند به یادگیری زبان کُره‌ای براساس یک علاقه‌ی خاص هستند. شاید می‌خواهید یک تعطیلات جذاب و فعال داشته باشید و باید با زبان کُره‌ای آشنا شوید یا شاید می‌خواهید مدت زمان بیشتری در این کشور بمانید و باید زبان کُره‌ای یاد بگیرید. این دوره بر روی هر چهار مهارت زبانی شما- صحبت کردن، گوش دادن، خواندن و نوشتن- کار می‌کند. این دوره، زمینه‌ای را در زبان کُره‌ای به شما می‌دهد و کمک‌تان می‌کند تا این زبان را بدون نیاز به مطالعه‌ی تمام‌وقت یاد بگیرید. شما در روزهای هفته کلاس‌هایی (از ساعت 9.00 تا 12.15) دارید و همچنین تکالیف درسی نیز در خانه خواهید داشت که باید آن‌ها را کامل کنید. با این حال، زمان زیادی را در خارج از مدرسه خواهید داشت تا از زندگی در کره‌جنوبی لذت ببرید.

دوره‌ی فشرده‌ی 25: اگر می‌خواهید زبان کُره‌ای را خیلی سریع یاد بگیرید، مثلاً برای آماده شدن برای رفتن به سر کار یا تحصیل به زبان کُره‌ای، ما این دوره را به شما توصیه می‌کنیم. صبح‌ها، در دوره‌ی فشرده‌ی 15، به یادگیری مهارت‌های اصلی زبان کُره‌ای بپردازید و بعدازظهرها (از ساعت 13.15 تا 15.30)، کلاس‌های انتخابی خواهید داشت تا شما را به هدف‌تان برساند. برخی از دوره‌‌های محبوب مدرسه‌ی Lexis عبارتند از: آمادگی TOPIK، کلاس‌های مکالمه و کلاس‌های فرهنگ کُره‌ای همچون K-drama، کلاس K-pop و کلاس آداب معاشرت کُره‌ای.

دوره‌ی ویزای دانشجویی با دانشگاه سجونگ: این دوره به شما این امکان را می‌دهد که در طول شیوع ویروس کرونا، در مدرسه‌ی Lexis تحصیل کنید. 20 درس در هفته وجود دارد.




ساختمان‌ها و محل سکونت دانشجویان در سئول و بوسان

Lexis Seoul، یک مکان فوق‌العاده در وسط Gangnam دارد، همان مکانی که در آهنگ پُرطرفدار Gangnam Style معروف شده است. Gangnam منطقه‌ای معروف برای سرگرمی و مُد است. در این منطقه، همیشه چیزی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. از طریق مترو، می‌توانید به‌سرعت به سایر نقاط سئول سفر کنید. Lexis Busan در منطقه‌ی دانشجویی Seomyeon در قلب بوسان واقع شده است. در بوسان، هم اقیانوس و هم طبیعت زیبا وجود دارد، اما این شهر همچنان شهری بزرگ و شلوغ در مرکز می‌باشد. بوسان محیط تحصیلی آرام‌تری نسبت به سئول دارد.

مسکن دانشجویان در کره جنوبی

خوابگاه دانشجویی: Lexis دارای خوابگاه‌های خود در نزدیکی شهرهای سئول و بوسان است که هم راحت هستند و هم دارای اتاق‌های یک و دو نفره با حمام خصوصی، آشپزخانه‌ی کوچک و امکانات خشکشویی.

  • اگر واقعاً می‌خواهید زندگی کُره‌ای را تجربه کنید، این بهترین انتخاب است. در اتاق مخصوص خود و با یک خانواده‌ی کُره‌ای زندگی کنید و از غذاهای خانگی کُره‌ای لذت ببرید!
  • اگر به فضاهای کوچک اهمیتی نمی‌دهید، خانه‌های کوچک از نظر قیمت بسیار مناسب هستند. شما دارای اتاقی با یک تخت، میز تحریر و حمام در فضایی به مساحت 4 تا 5 متر مربع در فاصله‌ی کمی از مدرسه خواهید بود.
  • اگر در بودجه‌تان با مشکلی مواجه نیستید، آپارتمان‌های دارای خدمات، راحت‌ترین گزینه برای اقامت در کُره‌جنوبی هستند.
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

بورسیه دانشگاه KAIST کره جنوبی 2022
بورسیه دانشگاه KAIST کره جنوبی 2022

در حال حاضر طرح های بورسیه تحصیلی بسیار مشهور دانشگاه KAIST کره جنوبی برای سال 2022 آغاز شده اند. دانشگاه KAIST حدود 300 بورسیه تحصیلی برای دوره های کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد. این بورسیه تحصیلی کره جنوبی تمامی هزینه ها را به طور کامل پوشش می دهد. ...

بیشتر بخوانید
برترین دانشگاه های کره جنوبی 2022
برترین دانشگاه های کره جنوبی 2022

کره‌جنوبی به‌عنوان یکی از چهار اقتصاد بزرگ آسیایی شناخته می‌شود و اقتصاد آن مبتنی بر رشد سریع در بخش‌های آموزش، تکنولوژی و گردشگری است. امروزه تعداد بیشتر و بیشتری از دانشجویان تحصیل در کره‌جنوبی را انتخاب می‌کنند و این کشور اخیراً افزایش چشمگیری در ثبت‌نا ...

بیشتر بخوانید
فرآیند پذیرش کره جنوبی
فرآیند پذیرش کره جنوبی

برای کشوری با چنین شهرت بین‌المللی بالا در حوزه‌ی آموزش عالی، عجیب است که کره‌جنوبی پورتال درخواست ملی ندارد و به‌جای آن، درخواست‌ها توسط خود مدارس اداره می‌شود. اکثر درخواست‌‌ها آنلاین ارسال می‌شود، اما بسیاری از مدارس درخواست‌ها را از طریق پُست نیز می‌پذ ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: