مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
دانشگاه نووسیبیرسک روسیه

دانشگاه نووسیبیرسک روسیه

دانشگاه ایالتی نووسیبرسک این مجموعه عظیم در شهر نووسیبیرسک Novosibirsk به عنوان سومین شهر بزرگ در کشور روسیه  قرار دارد که بر اساس رتبه بندی QS در رتبه 291 جهان قرار گرفته، تاسیس 1959 و از معتبرترین دانشگاه های کشور روسیه محسوب می شود، دانشگاه ایالتی نووسیبرسک حدود 70 آزمایشگاه تحقیقاتی و 50 موسسه تحقیقاتی را در خود جای داده است. تحصیل در 15 گرایش مختلف و به زبان انگلیسی برای دانشجویان امکان پذیر است.

پزشکی عمومی (دکترای فیزیک) تا دوره های همچنین گرایش های رشته پزشکی هسته ای  به  زبان روسی  جزئی از دوره های آموزشی این دانشگاه می باشند. دانشگاه ایالتی نووسیبرسک در مرکز علمی و تحقیقاتی معروفی نظیر Akademgorodok قرار دارد. حدود 80 درصد از اعضای این دانشکده، دانشمندان متعلق به سیبریا (از شعب آکادمی علوم روسیه) می باشند. آموزش در این موسسه ارتباطات نزدیکی با موفقیت های علمی نیز دارند. امکانات دانشگاه در دسترس و در یک مجموعه نزیک به هم واقع شده است براساس آمار گرفته شده از QS.

دانشگاه ایالتی نووسیبرسک به عنوان دومین دانشگاه برتر کشور روسیه میباشد  این در حالیست که هزینه های زندگی و تحصیل در این کشور نسبت به مسکو و یا StPetersburg بسیار مناسبتر میباشد.

عملکرد نووسیبرسک به عنوان یک شهر بزرگ

Akademgorodok در 30 کیلومتری Novosibirsk واقع شده است. این امر به معنای عدم مزیت وسیع بودن یک شهر می باشد چرا که مواردی ازجمله سروصدا و یا آلودگی را در بر دارد اما در کنار آن مزیت هایی نظیر وجود وجود امکانات شهری و یا تفریحی مانند سالن های تئاتر بسیار بزرگ در روسیه و یا گروه های تئاتر را در بر دارد. موقعیت جغرافیایی شهر نووسبیرسک در منطقه سیبری از کشور روسیه و با فاصله 3400 کیلومتری از پایتخت (مسکو) قرار گرفته و پرواز مستقیم از مسکو در این مسیر 3 ساعت و نیم میباشد.

نکته: البته لازم به ذکر است که فقط رشته پزشکی در این دانشگاه ارائه شده و فاقد رشته های دندانپزشکی و داروسازی است.

دانشگاه ایالتی نووسیبرسک روسیه در یک نگاه

  • مجموع دانشجویان: 7200 / دانشجویان بین المللی: 1200؛
  • بیش از 1000 دانشجوی بین المللی از 37 کشور؛
  • 72 برنامه کارشناسی ارشد به زبان روسی؛
  • 15 برنامه کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی؛
  • 3 برنامه دکترا به زبان انگلیسی؛
  • 28 برنامه کارآموزی برای دانشجویان بین المللی؛
  • 29 برنامه بین المللی؛
  • 132 برنامه برای 29 کشور؛
  • 9 دانشکده، 112 دپارتمان، 2800 دانشکده؛
  • 10  برنامه تحصیل به زبان انگلیسی؛
  • 28 برنامه های تحقیقی برای دانشجویان بین المللی؛
  • 29 برنامه های آموزشی بین المللی؛
  • 70  آزمایشگاه های تحقیقاتی و مجهز به تجهیزات؛




دانشگاه ایالتی نووسیبرسک در مرکز علمی Novosibirsk؛ Akademgorodok و یا جایی که تحقیقات علمی صورت می گیرد قرار گرفته است. دانشجویان NUS قادر به انجام تحقیقات در حین تحصیل می باشند و امکان انجام تحقیق پس از پایان دوره تحصیلی برای آنان وجود دارد. از زمان تاسیس دانشگاه ایالتی نووسیبرسک با هدف آموزش تخصصی برای یادگیری علوم؛ آموزش و یا علوم صنعتی به صورت فشرده شروع به کار کرد. سیستم به کار رفته شده یک عامل کلیدی برای توسعه روابط علوم و آموزش است بیاد داشته باشید که مدل های بکار رفته شده به صورت موفقیت آمیز و اجرایی همکاری هایی با بخش های تجاری دارند. NSU با بسیاری از مراکز تحقیقاتی؛ آزمایشگاه ها و مراکز آکادمی و به صورت جهانی در ارتباطند که رهبر آن  رئیسان بخش IT و یا دیگر مناطق نظیر: Intel ,HP Parallels و … میباشند.

تجهیزات پیشرفته در دانشگاه ایالتی نووسیبرسک منجر به راه اندازی سیستم های ماهواره ای برای راهیابی شده است که علاوه بر این سیستم های وضعیت شناسی روسی جهانی را راه اندازی کرده است. سیستم های لیزر تقاضای بسیاری در بازارهای روسی و یا جای جای جهان خواهند داشت. علاوه بر این دانشگاه ایالتی نووسیبرسک  فناوری های مرتبط با نانو خود را در تمامی گوی ها نظیر: برق؛ فناوری های زیست شیمیایی و پزشکی؛ سیستم های لیزری؛ پرتو درمانی های خلاقانه و درمان سرطان؛ طراحی ملکولی و خلق مجدد مواد باطله نیز گسترانیده است.

رشته پزشکی به هر دوزبان روسی و انگلیسی در دانشگاه ایالتی نووسیبرسک ارائه میشود. برای تحصیل به زبان انگلیسی متقاضی میباست در آزمون ورودی شرکت نماید (شیمی و زیست به زبان انگلیسی) و جهت تحصیل به زبان روسی گذراندن پادفک لازم است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

تحصیل در روسیه، راهنمای جامع برای دانشجویان بین الملل
تحصیل در روسیه، راهنمای جامع برای دانشجویان بین الملل

افراد برای تحصیل کارشناسی در روسیه نیاز به گذراندن دوره‌ای به نام پادفک دارند. این دوره برای آماده‌ سازی متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه و تقویت زبان روسی آن‌ها برگزار می‌شود. ...

بیشتر بخوانید
اقامتگاه های دانشجویی در روسیه
اقامتگاه های دانشجویی در روسیه

شایع‌ ترین گزینه‌های اقامتی برای یک دانشجوی خارجی در روسیه، خوابگاه‌های دانشجویی، آپارتمان‌های اجاره‌ای یا اقامت در منزل یک خانواده‌ی میزبان است. ...

بیشتر بخوانید
مزایای تحصیل در روسیه
مزایای تحصیل در روسیه

در روسیه، فرصت تحصیل رایگان برای خارجی‌ها وجود دارد. هر ساله، دولت فدراسیون روسیه، چندین هزار فرصت تحصیلی رایگان به دانشگاه‌های سراسر کشور اختصاص می‌دهد. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: