نحوه ی استفاده از YubiKey در Binance

نحوه ی استفاده از YubiKey در Binance

YubiKey چیست؟

YubiKey یک دستگاه الکترونیکی کوچک است که به‌عنوان یک کلید امنیتی عمل می‌کند و می‌توان از آن برای روش‌های گوناگون احراز هویت استفاده کرد. در بایننس، کلیدهای امنیتی قادرند لایه‌ی امنیتی بیشتری را برای حساب ایجاد کرده و به‌عنوان یک روش احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA) برای ورود به حساب خود، برداشت وجه و بازیابی گذرواژه‌ها عمل می‌کنند. اگرچه انواع دیگری از کلیدهای امنیتی نیز وجود دارد، این مقاله بر روی YubiKey تمرکز دارد.

چگونگی تنظیم YubiKey در بایننس

پس از ورود به حساب بایننس خود، موس را به نماد پروفایل خود (گوشه‌ی سمت راست بالا) ببرید. وقتی منوی کشویی باز شد، روی 'Security' کلیک کنید.

بعد، روی 'Setup' کلیک کرده تا مراحل شروع شود.

یادداشت ظاهر شده روی صفحه را بادقت بخوانید و اگر موافق آن هستید، روی 'Continue anyway' کلیک کنید.

در صفحه‌ی بعد، شما باید YubiKey خود را وارد کرده و آن را فعال کنید. برای انجام این کار، لطفاً YubiKey خود را در یک پورت USB موجود قرار داده و در 60 ثانیه، دکمه‌ی آن را لمس کنید. اگر زمان تمام شد، می‌توانید دوباره آن را امتحان کنید.

اگر پیام زیر را دریافت کردید، بر روی 'Allow' کلیک کنید:

شما می‌توانید نام یا برچسبی را برای YubiKey خود انتخاب کنید، اما این مرحله، اختیاری است. وقتی آماده شدید، روی 'Verify your account' کلیک کنید

اگر حساب شما احراز هویت گوگل را فعال کرده، باید کُد خود را وارد کنید.




سپس، برای تائید درخواست ایجاد YubiKey، به ایمیل‌تان بروید.

تبریک. حساب شما الان توسط YubiKey ایمن شد.

شما می‌توانید جزئیات کلید امنیتی خود را در بخش امنیت صفحه‌ی حساب خود بررسی کنید.

دقت داشته باشید که این روش احراز هویت فقط برای https://www.binance.com قابل‌استفاده است. اپلیکیشن‌های بایننس و وب‌سایت تلفن همراه در حال حاضر از کلیدهای امنیتی پشتیبانی نمی‌کنند. اگر یک کلید امنیتی را در حساب خود فعال کرده‌اید، نمی‌توانید برداشت‌ها را از طریق تلفن همراه خود تائید کنید.

چگونگی حذف احراز هویت YubiKey

پس از ورود به حساب بایننس خود، موس را به نماد پروفایل‌تان (گوشه‌ی سمت راست بالا) ببرید. وقتی منوی کشویی باز شد، روی 'Security' کلیک کنید.

سپس روی 'Delete' کلیک کرده تا مراحل شروع شود.

دقت داشته باشید که در صورت حذف کلید امنیتی خود، حساب شما به‌مدت 24 ساعت قادر به برداشت وجه نیست.

سپس YubiKey خود را در یک پورت USB موجود قرار داده و در 60 ثانیه، دکمه‌ی آن را لمس کنید. در صورت تمام شدن زمان، می‌توانید دوباره آن را امتحان کنید.

برای اتمام این پروسه، کد احراز هویت گوگل خود را وارد کنید.

در این مرحله، باید پیام تائید زیر را ببینید:

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فیشینگ چیست؟

فیشینگ چیست؟

فیشینگ نوعی حمله‌ی سایبری است که در آن، کلاهبردار خود را به‌عنوان یک نهاد معتبر یا تجاری معرفی می‌کند تا مردم را فریب دهد و اطلاعات حساس و حیاتی آن‌ها همچون اطلاعات کارت اعتباری، نام کاربری، رمز عبور و غیره را بدزدد. چون فیشینگ نوعی عمل روانشناختی محسوب می ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

رمزارزها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند: به‌راحتی نمی‌توان آن‌ها را هک یا نابود کرد و هر شخص می‌تواند از آن‌ها برای انتقال ارز به تمام نقاط جهان بدون دخالت شخص ثالث استفاده کند. برای اطمینان از پایدار بودن این ویژگی‌ها، معاملات قابل‌توجهی باید انجام شو ...

بیشتر بخوانید
اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

رمزارزها ویژگی‌های جذاب بسیاری در اختیار دارند، اما برای افراد بی‌تجربه، پُر از خطر و ریسک هستند. برای کاهش خطرات ناشی از استفاده، نگهداری و تجارت رمزارزها، به سه اصل مهم امنیتی زیر توجه کنید. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter