راهنمای کد ضد فیشینگ Binance چیست؟

راهنمای کد ضد فیشینگ Binance چیست؟

کد آنتی فیشینگ چیست؟

این کد یکی از خصوصیات امنیتی ارائه شده توسط بایننس است که به حساب کاربران امکان امنیتی جدید اضافه می کند. زمانی که این کد را فعال کردید، بایننس این کد را به تمام ایمیل های اصلی شما ارسال میکند. این کد شما را قادر می‌سازد تا ایمیل های واقعی را از ایمیل های فیشینگ تشخیص دهید و از تلاش هایی که برای فیشینگ می شود جلوگیری کنید.

نحوه ی تنظیم اولین کد آنتی فیشینگ

به داشبورد حساب خود بروید. در قسمت مربوط به امنیت حساب، می توانید تنظیمات کد آنتی فیشینگ را بیابید. برای شروع ، روی دکمه ی 'ایجاد کد آنتی فیشینگ' کلیک کنید.

هم اکنون فیلدی برای شما ایجاد میشود که کد آنتی فیشینگی که مد نظر دارید را می توانید وارد کنید. کد باید حداقل ۸ کاراکتر با حروف بزرگ و اعداد باشد. حتما کدی را وارد کنید که به آسانی قابل حدس نباشد ولی شما بتوانید به آسانی آن را بخاطر بسپارید.

اکنون کد تایید از طریق گوگل یا از طریق پیامک برای شما ارسال میشود، بسته به اینکه کدام را فعال کرده باشید.

زمانی که کد تایید دو مرحله ای خود را وارد کردید ، کد آنتی فیشینگ شما ایجاد میشود. اکنون از طریق بایننس کد مورد نظر به شما ایمیل میشود.

نکته: لااقل یکبار در ماه کد آنتی فیشینگ خود را به روز کنید.

div class='mab-trading'>




نحوه بروز رسانی کد آنتی فیشینگ

از آنجا که بهتر است مرتبا کد آنتی فیشینگ خود را به روز رسانی کنید تا در حد ممکن ایمن بماند، پس این مراحل را برای به روز رسانی آن انجام دهید.

در داشبورد حساب خود به تنظیمات کد آنتی فیشینگ بروید، در این جا دکمه ای با نام 'تغییر کد' را خواهید دید که باید روی آن کلیک کنید تا فرآیند آغاز شود.

کد آنتی فیشینگ جدید خود را در فیلد وارد کنید ، این کد باید حداقل به طول 8 کاراکتر شامل یک حرف بزرگ و یک عدد باشد.

اکنون کد تایید از طریق گوگل یا از طریق پیامک برای شما ارسال میشود، بسته به اینکه کدام را فعال کرده باشید.

به محض اینکه کد تایید دو مرحله ای خود را وارد کردید ، کد آنتی فیشینگ شما به روز میشود. اکنون از طریق بایننس کد جدید به شما ایمیل میشود.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

فیشینگ چیست؟

فیشینگ چیست؟

فیشینگ نوعی حمله‌ی سایبری است که در آن، کلاهبردار خود را به‌عنوان یک نهاد معتبر یا تجاری معرفی می‌کند تا مردم را فریب دهد و اطلاعات حساس و حیاتی آن‌ها همچون اطلاعات کارت اعتباری، نام کاربری، رمز عبور و غیره را بدزدد. چون فیشینگ نوعی عمل روانشناختی محسوب می ...

بیشتر بخوانید
آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

آشنایی با شبکه ی lightening بیت کویین

رمزارزها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند: به‌راحتی نمی‌توان آن‌ها را هک یا نابود کرد و هر شخص می‌تواند از آن‌ها برای انتقال ارز به تمام نقاط جهان بدون دخالت شخص ثالث استفاده کند. برای اطمینان از پایدار بودن این ویژگی‌ها، معاملات قابل‌توجهی باید انجام شو ...

بیشتر بخوانید
اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

اصول کلی امنیت در معاملات ارزهای دیجیتال

رمزارزها ویژگی‌های جذاب بسیاری در اختیار دارند، اما برای افراد بی‌تجربه، پُر از خطر و ریسک هستند. برای کاهش خطرات ناشی از استفاده، نگهداری و تجارت رمزارزها، به سه اصل مهم امنیتی زیر توجه کنید. ...

بیشتر بخوانید
ارسال دیدگاه

اطلاعات تحصیل در دیگر کشورها

مشاوره تلفنی رایگان
328 45 - 021
Starter