مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
آشنایی با دانشگاه کوئین مری لندن

آشنایی با دانشگاه کوئین مری لندن

  • رتبه دانشگاه: 41
  • شهر دانشگاه: لندن، انگلستان
  • تاریخ تاسیس: 1882 میلادی
  • دانشجویان بین المللی: 23.8%
  • دوره های پرطرفدار: دندانپزشکی، مراقب پزشکی و دراما
  • هزینه تحصیل دانشجویان بین المللی: 14010 تا 20070 پوند

بررسی اجمالی دانشگاه کوئین مری لندن

کالج Queen Mary لندن، سومین کالج بزرگ دانشگاه لندن است که مرکز اصلی آن در شرق لندن واقع شده است. این کالج، عضو گروه دانشگاه‌های تحقیقاتی راسل است و ریشه‌ی تاسیس آن، به سال 1785 بازمی‌گردد. کالج Queen Mary، دارای شهرت بین‌المللی زیادی است و تقریباً 25٪ از 16،000 دانشجوی آن، از بیش از 150 کشور جهان می‌آیند.

کالج Queen Mary، بزرگترین مرکز علمی بهداشتی جهان را در اختیار دارد و بدلیل آموزش و تحقیقات پزشکی و دانشکده‌ی پزشکی و دندانپزشکی آن، شهرت دارد. دانشکده‌ی پزشکی در کالج Queen Mary شامل بخش‌های ویژه‌ی قلب، بیماری‌های عفونی، جراحی و دندانپزشکی است. دانشکده‌ی دندانپزشکی اخیراً به مراکز پیشرفته‌تر و جدیدی منتقل شده است.

خدمات به دانشجویان خارجی دانشگاه کوئین مری لندن

کالج Queen Mary دوره‌های انگلیسی مقدماتی را به دانشجویان خارجی ارائه می‌دهد که 5، 9 یا 13 هفته قبل از شروع سال تحصیلی اجرا می‌شود، در حالیکه دوره‌های درون ترم، برای همه‌ی دانشجویانی که می‌خواهند انگلیسی خود را در طول تحصیل تکمیل کنند، در دسترس است. به محض ورود، یک سرویس استقبال از فرودگاه و یک برنامه‌ی هدایت دانشجویان خارجی برای معرفی لندن و دانشگاه به دانشجویان خارجی، طراحی شده است.




رتبه‌بندی دانشگاه کوئین مری لندن

  • رتبه‌ی 41 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی تایمز 2021
  • رتبه‌ی 68 در راهنمای بهترین دانشگاه‌های مجله‌ی گاردین 2021
  • رتبه‌ی 114 در رتبه‌بندی QS بهترین دانشگاه‌های جهان 2021
  • رتبه‌ی 110 در رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهانی آموزش عالی مجله‌ی تایمز 2021

رشته‌های Queen Mary شامل پزشکی، نمایش، رقص و سینما، زبان‌شناسی و زبان‌های روسی و اروپای شرقی همه از نظر ملی دارای رتبه‌ی خوبی هستند و جدیدترین چارچوب تعالی پژوهشی، جایگاه Queen Mary را به‌عنوان یکی از بهترین دانشگاه‌های تحقیقاتی در انگلستان تائید کرده است. این دانشگاه دارای رتبه‌ی 9 در بین دانشگاه‌های چند دانشکده‌ای و رتبه‌ی 5 برای درصد محصولات تحقیقاتی است.

محل اقامت دانشجویان دانشگاه کوئین مری لندن

Queen Mary در حال حاضر بیش از 2000 اتاق در محوطه‌ی مسکونی کاملاً تلفیقی خود دارد. اقامت در آپارتمان‌ها و خانه‌های 11-3 دانش‌آموزی انجام می‌شود و بسیاری از اتاق‌ها دارای حمام هستند. حدود 100 اتاق در سالن‌های بین‌دانشگاهی نیز موجود است که به دانشجویان کالج‌های مختلف دانشگاه لندن امکان زندگی مشترک در اطراف شهر را می‌دهد.

مکان دانشگاه کوئین مری لندن

پردیس اصلی کالج Queen Mary، در Mile End، در انتهای شرقی لندن قرار دارد. این پردیس، میزبان بخش عمده‌ای از تدریس را در دانشگاه، کتابخانه‌ی اصلی و چندین سالن اقامت است. از محوطه‌ی پردیس Whitechapel عمدتاً برای تحقیقات علمی و پزشکی استفاده می‌شود.

شرق لندن در مقایسه با مناطق دیگر نه‌فقط از ارزان بودن بلکه از نزدیکی به محله‌های مرسوم و مُد روز مانند Shoreditch و Brick Lane سود می‌برد. علاوه بر این، این منطقه برای قرن‌ها پایگاه سنتی فرهنگ‌های مختلف جهان بوده است. لندن پایتخت بریتانیاست و تقریباً 8 میلیون نفر در آن زندگی می‌کنند. این شهر به داشتن فرهنگ‌ها و زبان‌های متنوع و داشتن مناطق مختلف با خلق و خوهای گوناگون شهره است. بیش از 100000 دانشجوی خارجی از 43 دانشگاه در این شهر زندگی می‌كنند و سالانه 15 میلیون گردشگر جذب موزه‌های معروف، رستوران‌ها، پارک‌ها، فرهنگ و زندگی شبانه‌ی این شهر می‌شوند.

بورسیه دانشگاه کوئین مری لندن

بورسیه‌ی تحصیلی در کالج Queen Mary، دانشگاه لندن
نام بورسیه‌ی تحصیلیمبلغ
بورسیه‌های تحصیلی تعالی جهانی Queen Mary (UG)2000 پوند
بورسیه‌ی تحصیلی مدرسه‌ی اقتصاد و تجارت (UG)5000 پوند (فقط برای سال نخست)

Elite Athlete

2000 پوند
بورسیه‌های تحصیلی تعالی جهانی Queen Mary (PG)2000 پوند
بورسیه‌ی تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت و تجارت2000 پوند
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده
شرایط اقامت و تحصیل در انگلستان همراه با خانواده

خوشبختانه، شما می‌توانید با ویزای دانشجویی نوع 4، اعضای خانواده‌ی خود را به انگلستان بیاورید. در این مقاله، شما با هر آنچه که باید درباره‌ی دیدن اعضای خانواده‌ی خود به‌هنگام تحصیل در انگلستان بدانید، آشنا خواهید شد. ...

بیشتر بخوانید
هزینه های زندگی در بریتانیا
هزینه های زندگی در بریتانیا

به‌عنوان یک دانشجوی خارجی، یکی از سوالاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، هزینه‌ی زندگی در بریتانیاست. البته، شما باید به هزینه‌های تحصیلی خود نیز توجه داشته باشید، اما در مورد سایر هزینه‌ها چطور؟ ...

بیشتر بخوانید
هزینه ی تحصیل در انگلستان
هزینه ی تحصیل در انگلستان

هیچ‌کس دوست ندارد فقط به پول فکر کند، اما پول بخش بسیاری مهمی است که مشخص می‌کند آیا می‌توانید در دانشگاه‌های انگلستان مشغول به تحصیل شوید یا خیر. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: