مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
پنج دلیل برای کار در سوئد

پنج دلیل برای کار در سوئد

1. کارگران از حقوق مستحکمی برخوردارند

حقوق کارگران یکی از ارکان بازارِ کار مدرن سوئد است. اصناف کارگران قدرتمند هستند و معاملات جمعی به معنای توسعه محیطی است که در آن بهداشت و ایمنی کارکنان در درجه ی اول قرار دارد. علاوه بر حمایت از اصناف، یک آژانس دولتی به نام اداره محیط کار سوئد (Arbetsmiljöverket)، رفاه کارمندان در محل کار را تضمین می کند.

2. برابری نکته ای کلیدی است

قانون ضد تبعیض سوئد تضمین می کند که هر کس حق دارد که به طور مساوی فارغ از قومیت، مذهب، جنسیت، سن، گرایش جنسی یا ناتوانی های فیزیکی با وی برخورد شود.




3. خانواده شما می توانند مجوز اقامت بگیرند

سیاست های خانواده محور، جنبه جدیدی مقررات مهاجرت اضافه می کنند. زمانی که متقاضی مجوز کار هستید، می توانید برای همسر (از جمله شرکای قانونی و ثبت شده) و فرزندان مجرد زیر 21 سال خود نیز مجوز اقامت بگیرید. با رسیدن به سوئد اعضای خانواده شما می توانند بلافاصله شروع به کار یا تحصیل کنند.

4. نوآوری بسیار ارزشمند است

سوئد نوآوری را تشویق می کند. شرکت ها در زمینه های مختلف از فناوری اطلاعات و ارتباطات گرفته تا انرژی، پیشرو در توسعه پایدار و پیشرفت فناوری هستند. شرکت های سوئدی مانند IKEA ،Ericsson و Spotify اساساً زمینه های کاری خود را تغییر داده اند - و همچنان نیز به این کار ادامه می دهند. رتبه بندی های بین المللی مانند شاخص جهانی نوآوری (Global Innovation Index) تایید می کند که سوئد در نوآوری حرف اول را میزند. اگر در سوئد کار می کنید، می توانید رشته خود را به سطح بالا تری برسانید.

5. سیستم رفاه فراگیر است

به علاوه ی شغلی که شما را ترغیب می کند که همواره خود را ارتقاء دهید، مزایای اجتماعی که از طریق مالیات تأمین می شوند بدان معنی هستند که شما نباید نگران هزینه های مراقبت های بهداشتی، مراقبت از کودکان یا تحصیلات فرزندان خود باشید. یارانه های دولتی این جنبه ها و سایر جنبه های زندگی را مقرون به صرفه می کنند. هجده ماه مرخصی استحقاقی والدین - بر اساس درآمد - به ازای هر کودک، به همراه داشتن امنیت شغلی هنگام بازگشت به کار، ارائه می شود و مزایای مرخصی استعلاجی به این معنی است که در هر موقع می توانید روی سلامتی خود مترکز شوید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم
چگونه برای مقطع کارشناسی در سوئد درخواست دهیم

در این مقاله مراحل روند درخواست برای دوره ی لیسانس و ارشد را در دانشگاه های سوئد را برای شما آورده ایم. ...

بیشتر بخوانید
شرایط کار در سوئد
شرایط کار در سوئد

به عنوان یک دانشجوی خارجی در سوئد، شما عملاً اجازه ی کار کردن در طول تحصیل را دارید. ...

بیشتر بخوانید
نکاتی برای پس انداز در سوئد
نکاتی برای پس انداز در سوئد

آیا قصد دارید در پس انداز کردن تبدیل به یک آدم حرفه ای شوید و پولتان را منطقی خرج کنید؟ در این مقاله ده نکته برای پس انداز را به شما میگوییم ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: