مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
17 باغ مخفی در انگلستان برای بازدید (بخش اول)

17 باغ مخفی در انگلستان برای بازدید (بخش اول)

باغ لسکت

به کندوکاو در این واحه‌ی پنهان بپردازید که سِر روی استرانگ، مدیر سابق گالری ملی پرتره و موزه‌ی ویکتوریا و آلبرت، و همسر مرحوم‌اش، جولیا ترولین امان، آن را طراحی کرده‌اند. همزمان با گردش در فضای باز این باغ که با چندین و چند مجسمه‌ی خرس، سطوح افسون‌ کننده‌ی گل‌ کاری‌ شده‌ی با گل لاله و پرچین‌های مرتفع تزیین شده است، خواهید دید که این زوج در هر اینج از این مکان مهر خلاقیت خود را زده‌اند.

باغ‌ها و تالار برادزورس

در باغ‌هایی که زیبایی ویکتوریایی آنها احیا شده است گردش کنید، در پیاده‌ راه‌هایی مجسمه‌دار و رومانتیک و در میان دره‌ای کوچک و پوشیده از گل سرخ وحشی. در اینجا که در دل عمارتی تابستانی از دید جهان پنهان شده است و منظره‌ای به باغ‌های هندسی دارد، فضایی سرسبز و دلنواز خواهید یافت تا در این دره و غار مصنوعی پوشیده از سرخس زمانی را به آرامش بگذرانید. باغ‌های تالار بردازورس افزون بر اینها پذیرای شکوفه‌های فصلی‌اند، به این معنا که هر گاه به این باغ‌ها سر بزنید منظره‌ای نو پیش رو شما است تا از دیدن آن غرق لذت شوید.

باغ‌های آسیاب آبی و ستن‌بری

باغ‌های آسیاب آبی وستن‌بری، که باغی است پر از عمارت‌های تزیینی و دست‌ساخته‌ی سرپرست دوست‌ داشتنی این مجموعه، پناهگاهی است در دل هرفودشیر. دیدنی‌های گوناگونی در این مجموعه وجود دارد، از اژدهای عبوسی که از دهانش آب به دامان این آسیاب می‌ریزد تا گنبد درخشانی که از بطری‌های شیشه‌ای ساخت ‌شده است.
تالار و باغ‌های آدلینگتون

در کنار خانه‌ای که قدمتش به سال ۱۵۸۱ باز می‌گردد، باغی قرار دارد متعلق به قرن هجدهم؛ باور رایج این است که این باغ توسط چارلز لی به پیروی از سبک کیپبیلیتی براون، معمار قرن هجدهمی، ساخته شده است. در این باغ گل‌ سرخ، با رایحه‌های شامه‌ نوازش و با گل‌های سرخی که از ستون‌ها و ریسه‌های طنابی‌اش بالا کشیده‌اند، غوطه‌ ور شوید، یا به جهان آب‌های جهنده و رقصانی که در باغچه‌ی تزیینی آن جاری‌اند پا بگذارید.




خانه‌ باغ

اگر در جستجوی نمونه‌ای ممتاز از باغ‌های روستایی انگلیسی هستید، اینجا همانی است که باید به آن سر بزنید. اوقات خود را در این خانه‌باغ، که در نزدیکی پارک ملی دارتمور قرار گرفته است، سپری کنید، با منظره‌ای که سرتاسر فضای روستایی پیرامون آن را می‌پوشاند و عطر سرمست‌ کننده‌ی ماگنولیا و آزالیا را از چمن‌زار بالب به جانب خود می‌کشاند. بدون دیدن جوبیلی آربوریتوم ــ با دریاچه‌ی درخشان، آبشارها و پل‌هایش ــ این منطقه را ترک نکنید.

باغ‌های بس چتو

بس چتو قطعه‌زمینی باتلاقی و پر از گیاهان هرز را تحویل گرفت و در سال ۱۹۶۰ آن را به باغی غیرهندسی و الهام‌ بخش بدل کرد. این باغ، که اینک به روی عموم مردم باز است، لذت دیدن سبک دیگری از باغ‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این باغ درخت‌ پوش، در کنار سرخس‌ها و نرگس‌ها، زمانی را به آسودگی بگذرانید یا در دریاچه‌ی باغ آبی که نیلوفرهای آبی و نی‌های متنوعی را در خود دارد بگردید. در این باغ حتی فروشگاهی وجود دارد که برای کاشتن گیاه در خانه‌ی خودتان مجموعه‌ی کامل از گیاهان را عرضه می‌کند.

موتیسفونت

شاید تصور کنید برای بازدید از باغ گل‌ سرخ محصور موتیسفونت ــ که مجموعه‌ی گل‌سرخ‌های سبک‌ قدیم‌اش صرفا سالی یک بار شکوفه می‌دهند ــ یگانه وقت بازدید ماه ژوئن باشد؛ اما افزون بر این گل‌ سرخ‌ها که عطرشان خیال را به حرکت در می‌آورد کشف‌ کردنی‌های فراوان دیگری نیز در این باغ وجود دارد. چشمه‌ای که صدها سال پیش انگیزه‌ای برای پدید آمدن این اقامتگاه در موتیسفونت شده بود، همینک در دل پیاده‌ راهی سرسبز و پرطراوت جای گرفته است، با مجموعه‌ی ملی درختان چنار که در روزهای آفتابی بر این مسیر سایه می‌افکنند.


باغ ژاپنی پیورلند

باغ‌های پیورلند که قصد از طراحی آن تمهید مکانی برای مدیتیشن و پاک‌سازی ذهن بوده است، مجموعه‌ای هستند از محوطه‌های ملهم از باغ ژاپنی که به‌ قصد آرامش ساخته شده‌اند. از پلی که بر روی آب‌های ساکن ساخته شده است عبور کنید تا ماهی‌های کپور را در حال شنا ببنید و در برابر پاگودای ژاپنی و بوته‌های خیزران زانو بزنید. در این مجموعه حتی می‌توانید نخستین باغ کریستالی دنیا را نیز مشاهده کنید.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

اجازه اقامت آلمان
اجازه اقامت آلمان

اجازه اقامت شما، یک کارت الکترونیکی است، که اطلاعات اقامت شما در آن ثبت شده است( تاریخ صدور، اثرانگشت، عکس پاسپورت شما،...). این کارت 4 تا 6 هفته بعد از درخواست و تکمیل مدارک شما برای شما صادر می شود، اعتبار این کارت یک تا دو سال است. ...

بیشتر بخوانید
اجازه ی کار دانشجویی در هلند
اجازه ی کار دانشجویی در هلند

بسیاری از دانشجویان ضمن ادامه تحصیل در هلند کار هم میکنند که بسته به ملیت دانشجو ساعت کاری مشخصی برایشان تعریف شده است. ...

بیشتر بخوانید
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا
مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه های استرالیا

دانشجویان خارجی معمولاً به شکل مستقیم یا از طریق پُست یا به شکل آن‌لاین، به موسسات آموزشی در استرالیا درخواست پذیرش می‌دهند. شما می‌توانید فُرم‌های درخواست را از وب‌سایت‌های موسسات آموزشی دانلود کنید یا از آن‌ها درخواست کنید فرم‌ها را برای‌تان پُست کنند. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: