مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
شرایط اجاره خانه در آمریکا

شرایط اجاره خانه در آمریکا

با گزینه‌های بسیاری که برای سکونت و محدودیت‌های حداقلی برای افراد خارجی وجود دارد، بازار مسکن ایالات متحده نمی‌تواند برای افرادی که قصد مهاجرت به ایالات متحده را دارند ترسناک باشد. قیمت مسکن در این کشور، در مقایسه با دستمزدهای میانگین، نسبتاً پایین است. با وجود این، قیمت‌ها به منطقه و نیز نوع مسکن انتخابی شما بستگی دارد. از یک خانه با نرده‌های چوبی در حومه شهر گرفته تا یک آپارتمان مدرن در مرکز شهر، ایالات متحده دارای انواع متنوعی از خانه‌ها و مناطق است.

قبل از اینکه حتی تصمیم بگیرید که می‌خواهید در چه جایی زندگی کنید، اول باید درباره اینکه می‌خواهید خانه بخرید یا اجاره کنید تصمیم بگیرید. اجاره کردن خانه یا آپارتمان رایج‌ترین گزینه در بین بسیاری از مهاجران است. با وجود این، خرید مسکن در ایالات متحده چندان پیچیده نیست و بسیاری از افراد خارجی حق مالکیت انتخاب می‌کنند.

اگر هنوز نمی‌دانید باید چکار کنید، در یک خانه اجاره‌ای موقت بمانید و با صبر و حوصله گزینه‌های مختلف را بررسی کنید. پیدا کردن این نوع خانه‌ها کار خیلی سختی نیست و تشریفات اداری زیادی هم نمی‌خواهد

اجاره کردن خانه یا آپارتمان

چه یک فرد خارجی باشید و چه محلی، نحوه اجاره کردن آپارتمان و خانه در ایالات متحده تقریباً یک شکل است. پروسه و قراردادها معمولاً یکی هستند و کسی نمی‌تواند به خاطر زادگاه‌تان مانع از اجاره خانه به شما شود. مهم‌ترین تفاوت ممکن است تعداد مدارکی که باید قبل از امضای اجاره‌نامه ارائه کنید و نیز میزان بیعانه (security deposit) شما باشد.

کنترل اجاره در ایالات متحده کنترل اجاره به عنوان یک سقف قیمت عمل می‌کند و محدوده‌ای را برای افزایش اجاره توسط صاحب خانه در زمان تمدید قرارداد تعیین می‌کند. این قانون در چهار ایالت (کالیفرنیا، نیویورک، نیو جرزی و ماریلند) و نیز ناحیه کلمبیا اجرا می‌شود. نه ایالت دیگر هم کنترل اجاره را منظور کرده‌اند ولی هیچ یک از شهرها یا مناطق آنها آن را اجرا نکرده‌اند.

میانگین اجاره در ایالات متحده

به علت گزینه‌های مختلفی که وجود دارد، تعیین میانگین اجاره‌بها در ایالات متحده کار آسانی نیست. اجاره‌ها در این کشور معمولاً به نوع ملک و محل آن بستگی دارد. متوسط اجاره یک آپارتمان یک‌خابه در ایالات متحده حدوداً ۱۰۰۰-۹۰۰ دلار است. متوسط اجاره برای تمام انواع املاک معمولاً در حدود ۱۷۰۰ دلار است.

,
ایالت های دارای بالاترین میزان اجاره مسکن
ایالت میانگین قیمت آپارتمان یک خوابه

(دلار)

ناحیه کلمبیا (دی سی) 2,400
ماساچوست 2,100
کالیفرنیا 1,600
نیویورک 1,600
مریلند 1,500


ایالت های دارای پایین ترین میزان اجاره مسکن
ایالت میانگین قیمت آپارتمان یک خوابه

(دلار)

داکوتای جنوبی 550
نیومکزیکو 550
آرکانزانس 600
وایومینگ 650
داکوتای شمالی 650

بسته به جایی که در آن اقامت می‌کنید باید انتظار داشته باشید که حداقل ۳۰ درصد از حقوق خودتان را برای اجاره مسکن بگذارید.

میزان اجاره در شهرهای بزرگ ایالات متحده چند است؟

,
اجاره در شهرهای بزرگ آمریکا
شهر میانگین قیمت آپارتمان یک خوابه

(دلار)

سان فرانسیسکو 3,500
نیویورک 3,000
لوس آنجلس 2,500
بوستون 2,500
میامی 1,800

کنترل اجاره در ایالات متحده

کنترل اجاره به عنوان یک سقف قیمت عمل می‌کند و محدوده‌ای را برای افزایش اجاره توسط صاحب خانه در زمان تمدید قرارداد تعیین می‌کند. این قانون در چهار ایالت (کالیفرنیا، نیویورک، نیو جرزی و ماریلند) و نیز ناحیه کلمبیا اجرا می‌شود. نه ایالت دیگر هم کنترل اجاره را منظور کرده‌اند ولی هیچ یک از شهرها یا مناطق آنها آن را اجرا نکرده‌اند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل
محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل

زمانی که تصمیم میگیرید در آمریکا مشغول به تحصیل شوید گزینه های مختلفی برای زندگی و محل اقامت برای شما وجود دارد که در این مقاله این موارد را بررسی می کنیم ...

بیشتر بخوانید
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا

دانشجویان بین المللی معمولا مدت زمان زیادی که برای اخذ پذیرش از کالج و دانشگاه در آمریکا لازم است را جدی نمی گیرند. شما می توانید با دانستن این موضوع و برنامه ریزی دقیق مشکلی در زمان بندی و شروع تحصیلتان نداشته باشید. ...

بیشتر بخوانید
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده

شما می توانید به همراه خانواده ی خود برای تحصیل به آمریکا بیایید، اما باید مقررات ضوابط خاصی را در نظر بگیرید و فرم های مربوط را تکمیل کنید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: