مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
ارزیابی WES (وس) برای آمریکا

ارزیابی WES (وس) برای آمریکا

ارزشیابی مدارک تحصیلی، تطبیق دادن دستاوردهای آکادمیک شما با استانداردهای تحصیلی در ایالات متحده و کانادا است. این گزارش به نهادهایی مثل مؤسسات آموزشی،  کارفرماها، کمیته‌های صدور مجوز یا مقامات مهاجرت کمک می‌کند تا فهم بهتری از سوابق تحصیلی شما داشته باشند. 

گزارش موسسه WES (ارزیابی وس) چه مواردی را شامل می شود؟

  • مدارک شما را شناسایی و توصیف می کند.
  • معتبر بودن مدارک شما را تأیید می کند.
  • می تواند حاوی برابرسازی معدل (GPA) شما باشد.
  • حاوی ارزشیابی اعتبار مدارک شما است.

شما همچنین از امکان ارتقاء دادن آن به (-International Credential Advantage Package -ICAP) برخوردار هستید، به این معنی که ما رونوشت های تاییدشده و گزارش ارزشیابی شما نزد موسسه نگهداری می شود تا در هر زمانی بتوان به آسانی آنها را برای دانشگاه ها و کمیته‌های صدور مجوز ارسال کرد. علاوه بر این، شما نشان الکترونیک (-WES digital badge -WES) را دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای نشان دادن مدارک و نمرات تأییدشده خود در شبکه های اجتماعی مانند LinkedIn استفاده کنید. 

گزارش WES شما ظرف هفت روز کاری پس از دریافت، بازبینی و پذیرش تمام مدارک توسط این مؤسسه و پرداخت کامل تمام هزینه های لازم کامل می شود. 

ارزشیابی مدارک تحصیلی برای مهاجرت در کانادا 35 روز کاری طول می کشد.

از دریافت کننده مدارک خود بخواهید تا نوع گزارشی که نیاز دارد را مشخص کند هر گزارش ارزیابی شامل موارد زیر می شود و نوع گزارش را همانطور که گفتیم، موسسه مورد نظر شما مشخص می کند.


نوع اول : Document-by-Document Evaluation

  • برابرسازی مدارک شما در کانادا را فراهم می‌کند
  • استفاده برای پذیرش دانشجویان جدیدالورود و استخدام 

نوع دوم : Course-by-Course Evaluation

  • برابرسازی مدارک و معدل شما براساس سیستم کانادا را فراهم می کند
  • دوره ها و نمرات شما را فهرست می کند.
  • برای فارغ التحصیلان و افرادی که می خواهند مدرک خود را انتقال دهند استفاده می شود

 آی سی اِی پی (International Credential Advantage Package (ICAP خدمتی است که توسط مؤسسه WES فراهم شده است و در آن رونوشت های تأییدشده و گزارش ارزشیابی درخواست دهنده ها برای آنها ذخیره می شود. این خدمت به درخواست دهنده ها امکان می دهد تا در هر زمانی بتوانند به آسانی مدارک خود را برای دانشگاه ها و کمیته‌های صدور مجوز ارسال کنند. علاوه بر این، شما نشان الکترونیک WES را دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای نشان دادن مدارک و نمرات تأییدشده خود در شبکه های اجتماعی مانند LinkedIn استفاده کنید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل
محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل

زمانی که تصمیم میگیرید در آمریکا مشغول به تحصیل شوید گزینه های مختلفی برای زندگی و محل اقامت برای شما وجود دارد که در این مقاله این موارد را بررسی می کنیم ...

بیشتر بخوانید
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا

دانشجویان بین المللی معمولا مدت زمان زیادی که برای اخذ پذیرش از کالج و دانشگاه در آمریکا لازم است را جدی نمی گیرند. شما می توانید با دانستن این موضوع و برنامه ریزی دقیق مشکلی در زمان بندی و شروع تحصیلتان نداشته باشید. ...

بیشتر بخوانید
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده

شما می توانید به همراه خانواده ی خود برای تحصیل به آمریکا بیایید، اما باید مقررات ضوابط خاصی را در نظر بگیرید و فرم های مربوط را تکمیل کنید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: