مهاجرت

همین حالا مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید

زمان پاسخگویی:
شنبه تا پنجشنبه 09:00 الی 19:00

(داخلی 2) 328 45 - 021
زندگی اجتماعی در آمریکا

زندگی اجتماعی در آمریکا

تعامل شما با افراد دیگر - زندگی اجتماعی شما - بخشی جدایی ناپذیر از اقامت شما در آمریکا است. برای استفاده بیشتر از آن ، آماده شوید تا خود را با روشی مثبت به دانشجویان، اساتید و سایر افراد در داخل و خارج از دانشگاه معرفی کنید.

یکی از اولین معارفه های شما به زندگی اجتماعی در یک دانشگاه آمریکایی به احتمال زیاد ' دانشجویان بین المللی' خواهد بود که به طور سنتی توسط دفتر پذیرش یا دفتر برنامه های بین المللی هماهنگ می شود. برنامه آشناسازی از دانشگاه به دانشگاه متفاوت است، هر چند اهداف مشابه هستند: معرفی دانشجویان جدید غیر آمریکایی به یکدیگر و آماده کردن شما برای زندگی در فضای دانشگاهی. بسیاری از مواقع، مباحث شامل مهاجرت ، مشاوران دانشگاهی ، منابع کامپیوتری و کتابخانه ای ، خدمات تلفنی ، امنیت اجتماعی ، خدمات پزشکی و گزینه های بانکی و حمل و نقل است. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت پولتان در طول مدت اقامت خود، حتماً بخش 'مسائل مالی' را مشاهده کنید.) در طول زمان آشناسازی، دانشجویان معمولاً از فعالیت های آتی مانند سفر به نقاط جذاب محلی مطلع می شوند.

در فضای کالج ها و دانشگاه ها فعالیت هایی که برای تقویت دوستی طراحی شده اند، فراوان است. بسیاری از دانشگاه ها یک 'مرکز فعالیتهای دانشجویی' (که به آن اتحادیه دانشجویی نیز گفته می شود) را در نظر میگیرند که شما از فعالیت ها و برنامه های مختلفی از جمله انجمن دانشجویی ، کارمندان روزنامه ، باشگاه فعالیت های بیرون از خانه ، گروه کر ، رقص و تیم های ورزشی مطلع شوید. ببینید کدام یک ممکن است برای شما مناسب تر باشد!

خودت را بشناس

کامرون دیاز جونز به دانشجویان بین المللی آتی در ایالات متحده توصیه کرد: 'خود و کشور خود را بشناسید.'  کامرون که بومی جامائیکا است در حال تحصیل در رشته اقتصاد و روابط بین الملل در دانشگاه باکنل در پنسیلوانیا است. وی در سال سوم برنامه چهار ساله در مقطع کارشناسی است و قصد دارد قبل از کار در توسعه اقتصاد شهری در کارائیب یا آمریکای جنوبی، کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی را دنبال کند.

او گفت: 'من تعداد زیادی دوستان بسیار خوب آمریکایی و همچنین دوستانی از سراسر دنیا را در داخل و خارج از محیط دانشگاه پیدا کرده ام؛ آنها به من چیزهای زیادی یاد داده اند. به عنوان مثال ، در دسامبر گذشته ، برخی از دوستان آمریکایی، من را برای کمک به بریدن درخت کریسمس خود به داخل جنگل دعوت کردند - من قبلاً هرگز چنین کاری نکرده بودم! '

'وقتی با افراد جدیدی روبرو می شوم ، آنها همیشه علاقه مند هستند که بدانند جامائیکا واقعاً چه طور جایی است. این باعث شده است که درباره کشور خودم بیشتر فکر کنم، تا بتوانم اطلاعات بیشتری را با آنها به اشتراک بگذارم. اگر هرگز از کشورم خارج نمی شدم، نیازی به فکر کردن در مورد این نکات پیدا نمی کردم. پس از بسیاری جهات ، تحصیلات در ایالات متحده خیلی بیشتر از نشستن در کلاس و تحصیل برای مدرک معنا دارد. '

توسعه روابط دوستانه عمیق تر

پس از تعامل اولیه خود با افراد جدید در آمریکا ، ممکن است بخواهید با تعدادی از آنها بهتر آشنا شوید. در کمال تعجب، بسیاری از دانشجویان بین المللی دریافته اند که آنها هستند که برای توسعه ی دوستی هایشان باید جدیت بیشتری داشته باشند- و نه میزبانان آمریکاییشان. در اینجا به چند توصیه بیشتر در مورد زندگی اجتماعی در آمریکا که توسط دانشجویان غیر آمریکایی - درست مانند شما - نوشته شده است، دقت کنید.

وقتی برای اولین بار وارد دانشگاه می شوید ، ممکن است متوجه شوید که همه چقدر دوستانه هستند. افرادی که نمی شناسید لبخند می زنند و می گویند 'سلام' و 'حالتان چطور است' و 'اوضاع چگونه می گذرد'. متوجه خواهید شد که اینها واقعاً سؤال نیستند؛ مردم بیشتر از این که منتظر جواب شما باشند، به راه خود ادامه می دهند. ممکن است تصور کنید که دوستی آنها سطحیست یا شاید بی ادب هستند.

با این حال، آمریکایی ها احساس می کنند که این نوع احوالپرسی و رفتار بسیار دوستانه تلقی می شود. آنها احساس می کنند که اینگونه خونگرم تر و مهمان نوازتر هستند. این سلام و احوالپرسی ها ها یک رسم اجتماعی است که ارتباط چندانی با دوستی ندارد. ممکن است که آن فرد در نهایت به دوست شما تبدیل شود، اما این مهم است که در مورد ماهیت مبادله کلامی خود دچاراشتباه نشوید.

به همین ترتیب ، ممکن است مردم از شما نامتان و کشوری که در آن بدنیا آمده اید را بپرسند؛ آنها ممکن است به نظر برای چند دقیقه ای علاقه مند برسند، اما بعد می روند و با شخص دیگری صحبت می کنند. این ممکن است با دوستی اولیه آنها به نظر مغایرت داشته باشد، اما واقعا منظورشان این نیست.


ممکن است داشتن تعداد زیادی 'آشنا' در محوطه ی دانشگاه آسان باشد: به نظر می رسد که همه با هم زندگی می کنند ، با هم غذا می خورند و با هم درس می خوانند. با این حال ، برای ساختن دوستی واقعی زمان لازم است. شما متوجه خواهید شد، که شاید برای اولین بار، چقدر زمان برای ایجاد دوستی هایی که در کشور خود دارید صرف کرده اید. سپس شما قدر زمان و انرژی که برای ایجاد دوستی های صمیمی ، چه در خانه و چه در خارج از کشور، صرف می کنید را خواهید دانست.

اگر می خواهید این تعامل ها را به دوستی های عمیق تری تبدبل کنید، احتمالاً مجبور خواهید شد که ابتکار عمل را در دست بگیرید. از افراد بخواهید تا با شما اطلاعات مخاطب تبادل کنند: شماره تلفن ، آدرس ایمیل و گروه های رسانه های اجتماعی. سپس ، شما پیگیر خواهید بود! از آنها برای قهوه دعوت کنید، و یا بخواهید که به شما برای وعده های غذایی یا رویدادهای اجتماعی دوستانه بپیوندند. آنها به احتمال زیاد لطف شما را برمی گردانند و آنگاه هر دوی شما در راه ایجاد یک دوستی خواهید بود.

پافشاری نکنید

ایجاد تعادل بین پیشقدم بودن و پافشاری کردن دشوار است. اگر آمریکایی ها احساس کنند شما زیاد از حد در تلاشید که دوستی ایجاد کنید ، ممکن است برایشان خوشایند نباشد. این خوب است که شما می خواهید پیش قدم باشید، اما 'مستاصل' نباشید. اگر بخواهید هر روز در کنار هم وقت بگذرانید می تواند باعث ناراحتی سایر افراد شود. بنابراین ، باید مراقب باشید که شما و دوست جدیدتان هر دو به یک اندازه برای توسعه دوستی خود تلاش داشته باشید. از این گذشته ، شما قطعا تمایل ندارید با کسی دوست باشید که مایل به تلاش برای دوست شدن با شما نیست!

راههای مختلف برای برقراری ارتباط

یکی از جدیدترین اشکال ارتباطی یکی از محبوب ترین روش ها در بسیاری از دانشگاه های آمریکا است. از طریق تعامل خود با دفاتر پذیرش در آمریکا ، احتمالا متوجه شده اید که همه افراد بطور مکرر از ایمیل استفاده می کنند. پست الکترونیکی و اینترنت ، تبادل انواع اطلاعات را بسیار آسان تر (و ارزان تر) کرده اند. پس از ورود به ایالات متحده ، متوجه خواهید شد که اکثر دانشگاه ها مجهز به کامپیوتر و دسترسی اینترنت هستند. در واقع ، ایمیل نقش مهمی در زندگی اجتماعی بسیاری از آمریکایی ها ایفا می کند - از آنجا که آنها بطور مرتب به دوستان و خانواده پیام می فرستند و دریافت می کنند.

با این حال ، سعی کنید در برابر تمایل به صرف ساعت های زیادی در مقابل کامپیوتر مقاومت کنید. به خاطر داشته باشید که بازدید شما از آمریکا ممکن است برای همیشه دوام نیاورد ، بنابراین بیرون بروید و با دیگران معاشرت کنید تا یک تجربه کامل آمریکایی را بدست آورید. اطمینان حاصل کنید که برای تجربیات جدید آماده اید!

ارتباط اجتماعی یکی از مهمترین جنبه های تجربه بین المللی شما است. طبق دیکشنریِ سواد فرهنگی ، ارتباطات اجتماعی بیشتر توسط مدرسه ، خانواده و گروه های هم سن و سالان به وجود می آید. این مسيله برای پیشرفت افرادی که در جوامع خود مشارکت و عملکرد دارند، و همچنین برای اطمینان از انتقال ویژگی های فرهنگی یک جامعه به نسل های جدید ضروری است. ارتباط اجتماعی در طول زندگی یک فرد ادامه می یابد ، و تجربه شما در تحصیل در خارج از کشور شما را به چالش می کشد تا مهارت های مردمی خود را حتی بیشتر توسعه دهید.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط

محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل
محل اقامت در آمریکا هنگام تحصیل

زمانی که تصمیم میگیرید در آمریکا مشغول به تحصیل شوید گزینه های مختلفی برای زندگی و محل اقامت برای شما وجود دارد که در این مقاله این موارد را بررسی می کنیم ...

بیشتر بخوانید
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا
فرآیند اخذ پذیرش از دانشگاه های آمریکا

دانشجویان بین المللی معمولا مدت زمان زیادی که برای اخذ پذیرش از کالج و دانشگاه در آمریکا لازم است را جدی نمی گیرند. شما می توانید با دانستن این موضوع و برنامه ریزی دقیق مشکلی در زمان بندی و شروع تحصیلتان نداشته باشید. ...

بیشتر بخوانید
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده
مهاجرت تحصیلی به آمریکا همراه با خانواده

شما می توانید به همراه خانواده ی خود برای تحصیل به آمریکا بیایید، اما باید مقررات ضوابط خاصی را در نظر بگیرید و فرم های مربوط را تکمیل کنید. ...

بیشتر بخوانید
ثبت درخواست مشاوره فوری - رایگان

اطلاعات زیر را با دقت پر نمایید: